سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکن کامرونی در تمرین سپیدرود/ احمدی به تیم اضافه شد

تیم فوتبال سپیدرود رشت امروز اولین تمرین خود را بعد از تساوی مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سپیدرود رشت بعد از تغییر و تحولات اساسی که با رفتن علی کریمی تجربه کرد این روز‌ها به ثبات نسبی رسیده است و بازیکنان این تیم تمریناتشان را زیر نظر سرمربی جدیدشان نادر دست نشان پیگیری می‌کنند.

طبق اعلام مسئولان تیم یک بازیکن کامرونی ۲۳ ساله نیز در تمرین امروز تیم سپیدرود حاضر خواهد شد تا در صورت صلاحدید کادر فنی به تیم اضافه شود. مونگ بت آلاسان پیش از این در تمرینات تیم فوتبال پارس جنوبی جم حضور پیدا کرده بود، اما مورد تائید مهدی تارتار سرمربی جمی‌ها قرار نگرفت.

پیش از این انتقاد‌هایی مطرح شده بود که چرا باید تیم سپیدرود به دنبال بازیکن ۲۳ ساله‌ی خارجی باشد که پیش از این تیم‌های دیگر او را نخواسته بودند و چرا به جای او از بازیکنان جوان بومی استفاده نمی‌شود.

نادر دست نشان سرمربی جدید تیم سپیدرود در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بازیکن کامرونی را مدیران باشگاه معرف کرده اند و فقط برای تست به تیم اضافه شده است. هنوز مشخص نیست که به تیم می‌پیوندد یا خیر. هر شخصی که فکر می‌کند می‌تواند به تیم کمک کند من موظف هستم از او تست بگیرم. جوانان ایرانی بسیار خوبی نیز داریم که در صورتی که شرایط لازم را داشته باشند به تیم اضافه خواهند شد.

تمرین امروز سپیدرودی‌ها یک عضو جدید دیگر هم دارد و او احمد احمدی مربی بدنساز تیم است. او پیش از این در تیم‌های ملوان بندانزلی و مس کرمان فعالیت کرده است و سابقه همکاری با دست نشان را نیز دارد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت امروز بعداز برگزاری تمرین در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم پاس رشت خواهد رفت.


بیشتر بخوانید:

دست نشان: ممنون آبادانی‌ها هستم/ وقت کشی دروازه بان تیم ما هماهنگ شده نبود

صنعت نفت آبادان ۱ - سپیدرود رشت ۱ / قعرنشینان لیگ برتر به تساوی رضایت دادند

توقف شاگردان برانکو در قائمشهر / صعود استقلال به رده سوم / برد شیرین سپاهان مقابل پارس جنوبی


انتهای پیام/

آخرین وضعیت تیم فوتبال سپیدرود رشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.