سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حادثه‌ای عجیب برای چترباز استرالیایی در هنگام فرود +فیلم

چترباز استرالیایی در هنگام فرود در منطقه‌ای خلوت و بدون تردد ناگهان با حادثه‌ای عجیب مواجه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چتربازی استرالیایی پس از پرواز در منطقه‌ای خلوت و کم تردد، تصمیم به فرود و پایین آمدن در همان منطقه گرفت.

اما زمانی که این چترباز به نزدیکی‌های سطح زمین رسید و چند سانتی‌متری بیشتر با زمین فاصله نداشت، ناگهان حادثه‌ای عجیب او را شگفت زده کرد. دوربین نصب شده بر روی کلاه آقای چترباز  تمامی لحظات اتفاق عجیب را به خوبی نشان می‌دهد. در زمانی که چترباز آخرین تلاش‌های خود را برای فرودی مطمئن و بدون آسیب انجام می‌داد ناگهان کانگورویی به سمت او آمد و شروع به ضربه زدن به او کرد.

چترباز استرالیایی که در شرایطی نامتعادل بود، پس از مشاهده کانگورو سعی کرد با حفظ آرامش و خونسردی خود از هرگونه درگیری با حیوان وحشی دوری کند و تنها به دنبال دور کردن آن باشد. در لحظاتی که کانگورو به سمت چترباز حمله کرده بود، کانگورویی دیگر نیز در نزدیک او حضور داشت ولی از نزدیک شدن خودداری کرد.

ویدئو این حادثه پس از انتشار در فضای مجازی به سرعت مورد توجه قرار گرفت و در مدت زمانی کوتاه ۱۴۰۰۰ نفر از آن بازدید کردند. بسیاری از کاربران با تشکر از واکنش آرام چترباز استرالیایی گفتند: کانگورو‌ها حیواناتی جذاب و بامزه هستند و باید همیشه مراقب آن‌ها بود.

آقای چترباز، خود پس از این اتفاق عجیب به یکی از رسانه‎‌های محلی استرالیا گفت: من با خیالی آسوده مشغول پرواز بودم و زمانی که تصمیم به فرود گرفتم، ناگهان کانگورویی را دیدم که به سرعت به سمت من می‌آید. در ابتدا خوشحال شدن که می‌توانم این حیوان بامزه را از نزدیک ببینم اما پس از لحظاتی دریافتم، گویی او از حضور من در آن منطقه احساس خطر کرده است و قصد ضربه زدن به من را دارد.

در ادامه فیلم این حادثه را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: اتفاقی عجیب در خیابان‌های استرالیا +فیلم


انتهای پیام/

حمله کانگورو به چترباز استرالیایی در هنگام فرود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
واقعا کانگوروها عجیب ترین مخلوقات عالمن به جز انسان هیچ موجود بزرگی روی دو پا راه نمیره الا کانگوروها و هیچ موجودی بچه اش رو بعد از بدنیا اومدن با خودش حمل نمیکنه الا کانگوروها