سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل خبر داد:

ایجاد ۱۸ هزار شغل در استان اردبیل

استاندار اردبیل از ایجاد ۱۸ هزار شغل در سالجاری در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تخصصی اشتغال استان افزود: تمامی شغل‌های ایجاد شده راست آزمایی شده و در سامانه رصد اشتغال ثبت شده است.

وی به برنامه ریزی در راستای ایجاد اشتغال در سال آینده اشاره کرد و گفت: در اجرای کار‌ها و تحقق اشتغال تعهد شده با برنامه ریزی و ترسیم افق به پیش می‌رویم.

استاندار اردبیل ادامه داد:با توجه به فعال شدن واحد‌های تولیدی و صنعتی و رونق سرمایه گذاری در استان سال آینده با افزایش میزان اشتغال مواجه خواهیم شد.

بهنام جو بیان کرد: براساس سرشماری سال ۹۵ تعداد ۶۵ هزار نفر بیکار در استان به ثبت رسیده و سالانه نیز حدود هفت تا هشت هزار نفر به این میزان افزوده می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ابلاغ تسهیلات تبصره ۱۸ به استان‌ها اشاره کرد و گفت: سهمیه استان‌ها ازاین تسهیلات تا پایان سالجاری مشخص می‌شود و باید دستگاه‌ها طرح‌های مربوطه را برای جذب این تسهیلات تا پایان سال اعلام کنند تا برای رونق بخش تولید در سال آینده استفاده شود.

استاندار اردبیل همچنین با تاکید بر تسریع در روند اجرای پروژه‌های مهم استان خواستار انجام پایش توسط مدیران و مسوولان اقتصادی در این خصوص و احصا ۳۰ پروژه محوری استان شد.

وی افزود: پروژه‌های احداثی در این خصوص مد نظر نبوده و هر اقدامی که در راستای روان سازی برای رونق تولید و ایجاد اشتغال موثر باشد نیز می‌تواند به عنوان مهم‌ترین پروژه‌های استان مد نظر باشد.

انتهای پیام/ح

فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی در اردبیل

برچسب ها: اشتغال ، واحد تولیدی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
احتمالاً میوه فروشی سر میدان ها که شغل محسوب نشده؟؟؟!!