سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور هنرمندان صنایع دستی خراسان شمالی در نمایشگاه ملی مازندران

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از حضور هنرمندان و صنعتگران این استان در نمایشگاه ملی مازندران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی عابدی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: نمایشگاه ملی صنایع دستی استان مازندران، ۲۱ الی ۲۵ اسفندماه جاری در شهر ساری برپا می‌شود.
عابدی تصریح کرد: هنرمندان و صنعتگران استان در قالب ۴ غرفه و در رشته‌های معرق چوب، نساجی سنتی، سفال و سرافیک و رو دوزی‌های الحاقی در این نمایشگاه مشارکت دارند.
وی همچنین از حضور فعال هنرمندان و صنعتگران استان در نمایشگاه‌های سراسری صنایع دستی سایر استان‌های کشور در اسفندماه جاری خبر داد و افزود: نمایشگاه ملی تهران، خوزستان، قائنات و فارس از جمله این نمایشگاه‌ها است.
عابدی با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی می‌تواند موجب معرفی هرچه بیشتر هنرمندان صنایع دستی و آثار هنری آن‌ها شود، گفت: در راستای معرفی آداب و رسوم، غذا‌های سنتی و محلی خراسان شمالی سیاه چادر عشایر این استان نیز در نمایشگاه مذکور برپا می‌شود.
انتهای پیام/ط


برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی در استان مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.