سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد از هر ۱۷۵ نفر یک شهید تقدیم انقلاب کرده است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد افتخار دارد که ۲۰۰۰ شهید تقدیم کرده که نسبت به جمعیت استان رقم بالایی است و از هر ۱۷۵ نفر، یک نفر شهید شده و از هر ۶ نفر نیز یک نفر جبهه رفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ، سرهنگ پاسدار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در یادواره ۷۰۰ شهید شهرستان بویراحمد و شهدای تیپ ۴۸ فتح که با حضور سردار ابوباقر معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه برگزار شد، گفت: سردار ابوباقر از این استان به عنوان استان عالی یاد می‌کند و این استان افتخار دارد که ۲۰۰۰ شهید تقدیم کرده که نسبت به جمعیت استان رقم بالایی است و از هر ۱۷۵ نفر یک نفر شهید شده و از هر ۶ نفر یک نفر جبهه رفته است.

وی افزود: این استان به شهدای خود افتخار می‌کند مثلا شهر لیکک ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۲۰ هزار نفر در یادواره شهدای بهمئی شرکت کردند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدبیان کرد:  هدف از برگزاری این یادواره‌ها این است تا یادواره یک قرن مقابله و مبارزه مردم این استان را تبیین کنیم مردمی که در زمان رژیم شاه مورد بمباران قرار گرفتند.

خرمدل با بیان این که افتخار سربازی مردم این استان را دارم یادآور شد: مردم استان آمادگی دارند تا در همه عرصه‌ها برای جانفشانی و ایثارگری حضور داشته باشند.

یادواره ۷۰۰ شهید شهرستان بویراحمد در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد.

 انتهای پیام/غ

برگزاری یادواره شهدای بویراحمد

برچسب ها: سپاه ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.