سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوره‌های آموزشی داوری و مربیگری درجه ۳ فوتبال در کرمان

رییس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان از برگزاری دوره‌های آموزشی داوری و مربیگری درجه ۳ فوتبال به منظور افزایش دانش فنی مربیان و داوران این استان خبر داد.

عرفان امیرخسروی رییس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به تدوین نقشه راه هیئت فوتبال استان کرمان در حوزه آموزش از سوی قرایی، رییس این هیئت اشاره کرد و گفت: قرایی نگاه ویژه‌ای به مباحث آموزشی دارند و برگزاری دوره‌های آموزشی را نوعی سرمایه‌گذاری می‌دانند و هم اکنون نیز برای اعتلای حوزه ی آموزش تمام توان‌ خود را به کار بسته‌اند.

وی با اعلام اینکه، رییس هیئت فوتبال استان بر حضور بانوان در دوره‌های آموزشی تأکید دارند، افزود: بدین منظور، در راستای رفع موانع موجود از سر راه بانوان، برای شرکت در دوره‌های آموزشی اقداماتِ قابل‌توجهی انجام داده‌اند.

امیرخسروی به بیان گزارشی راجع به برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی در بخش‌های مختلف هیئت فوتبال استان پرداخت و تصریح کرد: آموزش داور برای برگزاری لیگ‌ها و مسابقات فوتبال در سطح استان، یکی از برنامه‌های ضروری و اولویت دار این هیئت است.

 وی افزود: بر این اساس، دوره آموزشی داوری درجه سه به مدیریت اکبر حبیب پور و تدریس علیرضا کهوری با حضور ۳۵ خانم و آقا از شهرستان‌های مختلف استان به مدت ۴ روز به میزبانی کرمان برگزار شد.

امیرخسروی تصریح کرد: با توجه به این رویکرد، یک دوره دیگر آموزشی داوری درجه ۳ در شهر راور نیز به مدیریت فرشید شهابی‌پور، تدریس علیرضا کهوری و شرکت ۳۴ داورِ خانم و آقا در حال برگزاریست.

وی با بیان اینکه با یک سیاست‌گذاری دقیق در هیئت فوتبال استان و کمیته آموزش آن، عدالت آموزشی در فضای فوتبال استان برقرار شده است، یادآور شد: در راستای این روش و سیاست، کلاس های مربیگری در بخش های مختلف استان برنامه ریزی شده است.

امیرخسروی به برگزاری کلاس مربیگری درجه C فوتبال با حضور شرکت کنندگانی از بخش‌های شرقی و جنوبی استان در بم اشاره کرد و یادآور شد: این دوره با مدیریت محمدآبادی و تدریس حمید حاج‌اسماعیلی از پانزدهم اسفند جاری در شهر بم آغاز شده است و تا بیست و دوم همین ماه ادامه خواهد داشت.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان از برگزاری یک دوره مربیگری درجه C  فوتبال با تدریس صادق نژادباقری از روز دوشنبه، بیست اسفند جاری به مدت هفت روز به میزبانی زرند خبر داد.

امیرخسروی افزود: یک دوره‌ی دیگرِ مربیگری درجه C فوتبال نیز ۲۰ تا ۲۷ اسفند جاری با تدریس اکبر چمنی در شهرستان بردسیر برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش کمیته آموزش هیئت فوتبال استان کرمان را یکی از بهترین و قوی‌ترین کمیته‌های آموزش هیئت‌های فوتبال سراسر کشور دانست و گفت: علیرضا دادگر که ریاست کمیته آموزش این هیئت را برعهده دارد، دارای تجربیات گرانبهایی در حوزه آموزش هستند.

امیرخسروی پیش بینی کرد: با توجه به دوره‌هایی که برگزار شده یا قرار است در آینده برگزار شود، اتفاقات خیلی بهتری در انتظار فوتبال استان باشد.

انتهای پیام/ب

حضور داوران و مربیان فوتبال استان کرمان در دوره های دانش افزایی

 

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.