به گزارش
گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس اعلام شرکت خودروسازی کیا، شاسی بلند سایز بزرگ کیا تلوراید در ۴ سطح مختلف از جمله مدل پایه LX، مدل S، مدل EX و همچنین مدل SX ثبت سفارش خواهد شد که مشتریان میتوانند برای بالاترین سطح اتومبیل، حدود ۱۵۵ دلار برای پوشش محفظه بار اتومبیل، حدود ۲۱۰ دلار برای کفپوش، نزدیک به ۳۱۰ دلار برای تزئین داخل کابین، مبلغ ۳۱۰ دلار برای سیستم روشنایی متفاوت پلاک اتومبیل و همچنین میتوانند ۴۵۰ دلار برای بسته روشنایی داخل کابین اتومبیل پرداخت کنند.
گرانترین نسخه از کیا تلوراید نسخه SX خواهد بود و میتوان برای آن پکیج پرستیژ ۲۰۰۰ دلاری سفارش داد که شامل روکشهای چرم ناپا برای داخل کابین، برف پاکن خودکار، سیستم تهویه مطبوع برای ردیف دوم صندلی، چراغهای روشنایی ویژه، سیستم نمایش دهنده اطلاعات اتومبیل از قبیل: سرعت خودرو و دور موتور بر روی شیشه جلو و همچنین گرمکنهای صندلی برای ردیف دوم صندلیهای اتومبیل اشاره داشت.
اگر شما ترغیب به خرید نسخه SX شده اید، لازم است که در حساب بانکی خود مبلغ ۵۰ هزار و ۷۷۵ دلار داشته باشد، اما اگر به دنبال آپشنهای اضافه نیستید و در عین حال میخواهید یک خودروی شاسی بلند سایز بزرگ همچون "کیا تلوراید" داشته باشید، نسخه پایه اتومبیل با قیمت ۳۱ هزار و ۶۹۰ دلاری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
در ادامه جهت یادآوری بد نیست بدانید که خودروی تلوراید برای اولین بار در نمایشگاه اتومبیل دیترویت ۲۰۱۶ معرفی شد و براساس ادعای کمپانی سازنده بر روی پلتفرم نسل جدید کیا سورنتو توسعه پیدا کرده است، برای نسخه کانسپت پیش از این شرکت خودروسازی کیا عنوان کرده بود که میخواهد از یک سیستم محرک پلاگین هیریدی استفاده کند که متشکل از یک پیشرانه درون سوز تنفس طبیعی با حجم ۳.۵ لیتری بوده و میتواند قدرت اختصاصی ۲۷۰ اسب بخاری داشته باشد و توسط موتوری الکتریکی با قدرت ۱۳۰ اسب بخاری حمایت خواهد شد تا در مجموع قدرت ۴۰۰ اسب بخاری در اختیار چرخها قرار گیرد.
اما حالا با رونمایی از نسخه نهایی اتومبیل، یک پیشرانه ۳.۸ لیتری شش سیلندر برای این اتومبیل ۸ سرنشین تایید شده است که خروجی قدرت آن برابر با ۲۹۱ اسب بخار بوده و همچنین خروجی گشتاور آن به مرز ۳۵۵ نیوتن متر خواهد رسید که خروجی قدرت اتومبیل در دور موتور ۶۰۰۰ و همچنین حداکثر گشتاور اتومبیل در دور موتور ۲۲۰۰ بدست خواهد آمد.
قدرت تولیدی موتور در حالت استاندارد به چرخهای جلو و به صورت سفارشی در اختیار تمامی چرخهای محرک اتومبیل از طریق یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک قرار خواهد گرفت و راننده میتواند با انتخاب حالتهای مختلف "اکو"، "اسمارت"، "اسپرت" و "آسایش"، بر روی ارسال نیرو و حالت دلخواه رانندگی خود مدیریت داشته باشد.
در حالت آسایش یا برفی حدود ۲۰ درصد نیروی تولیدی موتور به چرخهای عقب و مابقی ۸۰ درصد نیروی تولیدی موتور در اختیار چرخهای جلو قرار خواهد گرفت، اما در حالت اسپرت انتقال نیرو ۳۵ درصد به چرخهای جلو و ۶۵ درصد به چرخهای عقب خواهد بود تا شتاب بهتری داشته باشد.
منبع: پرشین خودرو
انتهای پیام/