سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصطفی رستمی در همایش "حکیم محور مقاومت":

شهید حکیم مانع از گسترش فرهنگ آمریکایی‌ها شد

نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها گفت: شهید حکیم اجازه نداد اشغال عراق به دست آمریکا موحب گسترش فرهنگ آمریکایی‌ها شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی نماینده ولی‌فقیه  در دانشگاه‌ها در همایش حکیم محور مقاومت در خصوص توانمندی‌های علمی  شهید حکیم گفت: ایشان منبع  فقاهت و شهادت بودند و  عمرشان را در جهاد علمی گذرانده اند. حاصل جهاد علمی حکیم علاوه بر تربیت شاگردان کتاب‌های زیادی را نیز داشته است.

رستمی با بیان اینکه  از خاندان حکیم بیش از هفتاد نفر دستگیر و بیست نفر شهید شدند ادامه داد: شهید حکیم در کنار جهاد علمی، به جهاد سیاسی و فرهنگی  مشغول بوده و مدام در معرض مهاجرت و فشار قرار داشتند.

نماینده ولی‌فقیه با تاکید بر اینکه شهید حکیم منشا وحدت است؛ اظهار کرد: این شهید  به اصولی فطری اعتقاد داشت و ظلم ستیزی در تمام زندگی‌اش  دیده می‌شد و تمام لحظاتش به دفاع از مظلومان گذشت.

نماینده رهبری در دانشگاه‌ها گفت: مبارزه با استعمار و اشغال‌گری آمریکایی‌ها از جمله فعالیت‌های ضد استکباری شهید حکیم بود.

وی افزود: شهید حکیم اجازه نداد اشغال عراق به دست آمریکا موحب گسترش فرهنگ آمریکایی‌ها  شود و حتی شهید حکیم اشغالگری آمریکا را فرصتی برای استقلال طلبی قرار دادند.

رستمی خاطر نشان کرد: شهید حکیم اطاعت تمام از ولایت فقیه داشت و در نهایت با شهادت زندگی اش به زیباترین شکل پایان یافت.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت خارجه ، عراق ، داعش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.