سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود به صفحه فیشینگ همسر یابی، ۵۰۰ میلیون ریال آب خورد

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از شناسایی و دستگیری ۲ نفر که با راه اندازی سایت جعلی همسر یابی حساب شهروندان را خالی می‌کردند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه کرد و گفت: مبالغی از حسابش بدون اطلاع وی کسر شده است که تقاضای رسیدگی دارد.

وی افزود: ماموران پلیس فتا با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی رد پایی از عاملان برداشت‌های غیر مجاز را در شهر تهران یافتند و بلافاصله موضوع را از طریق مقام قضایی پیگیری و با اخذ نیابت راهی تهران شدند.

زراعتیان ادامه داد: ماموران پلیس فتا با همکاری ماموران کلانتری ۱۰۸ شهید نواب صفوی تهران بزرگ پس از انجام یکسری اقدامات خاص پلیسی، متهمان را دستگیر و به مرودشت انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی و پلیسی اعتراف کردند با راه اندازی یک سایت همسر یابی و ارسال لینک آن از طریق شبکه‌های اجتماعی و پیام‌های کوتاه، آنان را به درگاه جعلی بانک هدایت و با در دست داشتن اطلاعات کارت بانکی آن ها، اقدام به برداشت از حسابشان با خرید کالا می‌کردند.

وی در پایان با شاره به این که دستگیر شدگان با تکمیل پرونده به مراجع قضائی تحویل و از آنجا روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد به پیامک‌های ناشناس و ایمل‌های متفرقه اعتنا نکنند و به هیچ وجه آن را باز نکنند.

انتهای پیام/ت

دستگیری سارقان راه اندازی سایت جعلی همسریابی در مرودشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.