سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکارچی غیر مجاز قزوینی دوست‌دار طبیعیت شد

شکارچی غیرمجاز قزوینی در حرکتی نمادین با شکستن اسلحه خود عزم خود برای آشتی با طبیعیت و حمایت از حیات‌وحش به نمایش گذاشت.

شکارچی غیرمجاز قزوینی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، گفت: بعد از سال‌ها شکار و توصیه‌های خانواده تصمیم گرفتم برای همیشه شکار حیوانات را کنار بگذارم و به حفظ محیط زیست کمک کنم.

وی ادامه داد: حیات وحش و محیط زیست متعلق به همه نسل هاست و باید همگی برای حفظ آن تلاش کنیم.

این شکارچی افزود: امروز همراه با یگان حفاظتی محیط‌زیست اسلحه شکاری خود را شکستم تا عزم جدی خود را برای مبارزه با تخریب محیط زیست و حفظ حیات وحش به همگان نشان دهم.

طاهری فرمانده یگان محیط زیست استان قزوین با قدردانی از این اقدام شکارچی گفت: همه شکارچیان باید اقدام این شکارچی را سرلوحه کار خود قرار دهند و به جای چکاندن اسلحه، دوربین به دست بگیرند و زیبایی‌های طبیعت و حیات‌وحش را ثبت کنند.

وی با بیان این‌که حتی کشتن یک گونه جانوری باعث آسیب به طبیعیت است گفت: در حال حاضر بسیاری از گونه‌های جانوری به دلیل شکار‌های غیر مجاز در معرض انقراض قرار گرفته‌اند که طبیعیت و حیات وحش را به شدت تهدید می‌کند.

طاهری با بیان این‌که استان قزوین جزو ۱۰ استان برتر در کشف وبرخورد با شکارچیان متخلف است گفت: استان قزوین ۵۳ محیط بان دارد که با دوبرابر این نیرو هم نمی‌توان تمام مناطق استان را پوشش داد بنابراین به بسیج همگانی مردم در اعلام تخلف‌ها و همکاری خود شکارچیان نیازمندیم.

فرمانده یگان محیط استان قزوین گفت: استان قزوین ۱۲۶ هزار هکتار منطقه حفاظت شده و ۶ منطقه شکار ممنوع دارد.

انتهای پیام/گ

شکارچی غیرمجاز قزوینی در حرکتی نمادین اسلحه خود را شکست

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.