در روزهای اخیر بار دیگر بحث افزایش تعرفهها در فضای مجازی توسط برخی از کاربران فضای مجازی مطرح شده است، کاربرانی که از حق انتخاب محدود خود میگویند و نسبت به پیشنهادات جایگزین اپراتورها برای جایگزینی با بستههای قبلی گلایه دارند؛ بستههای بلندمدتی که حالا روز به روز در لیست تعرفههای پیشنهادی اپراتورها از لحاظ مدت زمان کوتاهتر شدند. در ادامه نمونههایی از اعتراض کاربران به تغییرات را میتوانید ببینید.
ایرانسل به عنوان یکی از اپراتورهای ارائهدهنده خدمات تلفن همراه در پاسخ به اعتراضات کاربران اعلام کرده است: «این تغییرات در راستای بهینهسازی خدمات در حال ارائه به مشترکان و همچنین با پردازش الگوی مصرف مشترکان و مشتریمداری با ارائه بستههای منطقی و منطبق با نیاز مشترکان تهیه و ارائه میشود.
با این حال به اعتقاد برخی، در رابطه با افزاریش تعرفه اینترنت همراه، غیر از اپراتورها و مشترکان ضلع سومی هم قرار دارد که شامل شرکتها اینترنت ثابت هستند که پیش از این نسبت به ارزانی قیمت بستههای اینترنت همراه شکایت کرده بودند.
انتهای پیام/