سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سین هشتم حامی دختران دیار آفتاب

بازارچه خیریه سین هشتم به منظور حمایت از دختران دیار آفتاب در اراک برپا گردید.

مظفری نیا مسئول برپایی این بازارچه در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت:  این بازارچه به منظور نمایش ظرفیت و توانمندی دختران اراکی ۱۲ تا ۱۸ سال که غالبا در خانواده‌های کم درآمد شهر اراک زندگی می‌کنند و برای زندگی بهتر بر توامندی خویش تکیه می‌کنند بر پا شده است؛ و در واقع نخستین عیدانه دختران شهر اراک است.

وی گفت: باتوجه به نزدیکی ایام نوروز بازارچه سین هشتم این ویژگی را دارد که هم مکانی برای تهیه نیاز‌های مردم شهر برای ایام نوروز باشد و هم دختران هنرمند شرکت کننده در بازارچه برای تامین نیاز‌های خود کسب درآمد کنند.

وی افزود: اکثر هنرمندان این بازارچه از کوی امام علی اراک هستند که این منطقه کوی آسیب پذیر و پرتراکم جمعیت است و از لحاظ میزان درآمد در گروه درآمد متوسط رو به پایین قرار دارد که حضور دختران هنرمند کوی امام علی باعث تغییر نگرش‌ها نسبت به این منطقه میشود.

مسئول برپایی بازارچه سین هشتم گفت:این بازارچه به همت مرکز ریحانه که تحت حمایت موسسه طلوع نیک فرجام است برپا شده است و از ۱۷ اسفند آغاز به کار کرده و تا ۲۷ اسفند هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ فعالیت آن ادامه دارد. محل برگزاری بازارچه در کوی امام علی ابتدای خیابان ۲۰ متری (مالک اشتر) نرسیده به داروخانه امیر غلامی، مرکز ریحانه طلوع است.

انتهای پیام / الف

برپایی بازارچه خیریه سین هشتم در اراک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.