سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت‌های ترافیکی نوروزی در خراسان رضوی

با هدف تردد ایمن مسافران نوروزی در جاده‌های استان عبور و مرور کامیون، تریلر و موتورسیکلت از تاریخ ۲۵ اسفند ماه تا ۱۷ فروردین ۹۸ با محدویت‌هایی همراه می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: عبور و مرور انواع موتورسیکلت از تاریخ ۲۵ اسفند ماه تا ۱۷ فروردین ۹۸ در همه آزادراه‌ها و بزرگراه‌های خراسان رضوی ممنوع است.

وی تصریح کرد: همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در تاریخ ۱۳ فروردین ۹۸ در تمامی محور‌های برون شهری خراسان رضوی ممنوع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی به محدودیت‌های عبور و مرور به صورت جاده‌ای اشاره کرد و گفت: تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت هفت تا ساعت ۲۲ در تاریخ‌های ۲۸ و ۲۹ اسفند ۹۷ و چهارم، هشتم، نهم، چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم فروردین ۹۸ در مسیر‌های آزادراهی و بزرگراهی مشهد - قوچان، مشهد - سبزوار و مشهد- تربت حیدریه و بالعکس ممنوع است.

نصری افزود: محدودیت‌های ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون در روز‌های یاد شده در محور‌های فاروج و بالعکس نیز ممنوع اعلام شده است.

وی تصریح کرد: خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که شش هزار و ۴۲۳ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن روستایی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در تعطیلات نوروز ۱۳۹۷ افزون بر ۱۵ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر نمودند که از این تعداد ۱۴ میلیون نفر ناوگان حمل ونقل عمومی جاده‌ای و خودروی شخصی را به عنوان وسیله سفر انتخاب کردند.

انتهای پیام//آ. ف
 

محدودیت ترافیکی در محور‌های خراسان رضوی در ایام نوروز ۹۸

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.