سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورزشگاه میزبان فینال لیگ برتر والیبال مشخص شد

فینال لیگ برتر والیبال در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه آزادی برگزار می‌شود.

منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ والیبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قبل از ورود من به سازمان لیگ صورت جلسه‌ای در خصوص میزبان بازی فینال لیگ برتر سال ۹۷ امضا شده بود و طبق این صورت جلسه سالن دوازده هزار نفری آزادی برای برگزاری بازی فینال تعیین شده بود.

او افزود: تصمیم دوم سازمان لیگ بر این قرار بود که اگر سالن آزادی برای بازی فینال آماده نشده بود آن وقت بازی در شهر تبریز برگزار شود و ما اعلام کردیم ۱۸ اسفند سال جاری زمان ورود تیم‌ها به شهر تبریز است و ۱۹ اسفند زمان تمرین ۲ تیم فینالیست است و ۲۰ اسفند ماه بازی فینال برگزار می‌شود. اگر بازی نیمه نهایی به بازی سوم کشیده شد ۲۲ اسفند ماه فینال را برگزار می‌کنیم.

۲۳ اسفند به احتمال زیاد فینال برگزار می‌شود

پور حسن در ادامه اظهار کرد: پیمان اکبری با من تماس گرفت و گفت که بازی فینال را در تبریز در تاریخ ۲۰ اسفند برگزار کنید، اما سالن ۱۲ هزار نفری آماده شد و ما مشغول تجهیز آن هستیم که بازی را ۲۳ اسفند در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار کنیم.

پورحسن در پایان تصریح کرد: سیستم ویدئو چک در سالن آزادی است و ما امکاناتی که در تهران داریم را در تبریز نداریم به ویژه اینکه اگر بازی در تبریز برگزار شود خیلی از خبرنگاران نمی‌توانند به دلیل مسافت زیاد برای پوشش خبری بازی فینال در تبریز حاضر شوند.


بیشتر بخوانید:

پورحسن: ناظر‌های والیبال اگر مشکل بینایی دارند بگویند برای آن‌ها عینک بخریم

زبردست: یک روزه نمی‌توانیم در والیبال معجزه کنیم

آرای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال اعلام شد


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.