سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ؛

قم گرفتار یک اقلیم خشک‌ و تغییرات آب‌ و هوایی نامناسب شده است

امیرآبادی فراهانی گفت:متأسفانه بسیاری از باغات شهر از بین رفته و درنتیجه امروز شهر قم گرفتار یک اقلیم خشک‌شده و تغییرات آب‌وهوایی نامناسبی در این منطقه به وجود آمده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت درختکاری و حفظ محیط‌زیست گفت:اهمیت بالای حفاظت از محیط‌زیست و توجه ویژه به فضای سبز بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

وی با اشاره به نقش مؤثر فضای سبز در بهبود شرایط آب و هوایی قم عنوان کرد: با توجه به شرایط آب‌وهوایی که امروز در قم ایجادشده باید نسبت به درختکاری و ایجاد فضای سبز اهتمام بیشتری داشته باشیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: متأسفانه بسیاری از باغات شهر قم از بین رفته و درنتیجه امروز شهر قم گرفتار یک اقلیم خشک‌شده و تغییرات آب‌وهوایی نامناسبی در این منطقه به وجود آمده است.

امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه مردم با درختکاری مسئولان و دستگاه‌های حافظ محیط‌زیست را یاری دهند تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر از سمت غرب قم باد می‌وزد و گردوغبار از این سمت به شهر روانه می‌شود باید در این منطقه به درختکاری توجه بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/ ح

نابودی باغات قم، شرایط آب‌وهوایی استان را نامساعد کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.