سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته امداد شهرستان تفت خبر داد؛

بهره مندی هزار و ۳۶۰ مددجوی تفتی از خدمات فرهنگی

رئیس کمیته امداد شهرستان تفت گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون هزار و۳۶۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد تفت بهره‌مند شدند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد،  محمد حسن وراثی رئیس کمیته امداد شهرستان تفت گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون هزار ۳۶۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد از برنامه‌های مختلف فرهنگی کمیته امداد تفت بهره‌مند شدند.

وراثی افزود: در این مدت ۲۹۰ مددجوی تحت حمایت از اردو‌های آموزشی و زیارتی در قالب طرح شوق زیارت استفاده کردند و عازم کربلای معلی، پیاده روی اربعین حسینی، مشهد مقدس و قم شدند، که ۸۳ میلیون تومان در این زمینه نیز هزینه شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان تفت ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزش خانواده با موضوعاتی همچون شناخت آسیب‌های اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده، اخلاق، قرآن و نماز برای ۹۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت با اختصاص۲۲ میلیون تومان از دیگر فعالیت‌های فرهنگی این نهاد در سال جاری بود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی نقش موثری در رشد ایمانی، تقویت و تحکیم باور‌ها و ارزش‌های دینی مددجویان تحت حمایت و مصون سازی خانواده‌ها در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان دارد.

وراثی گفت: در این مدت ۵۸ میلیون تومان نیز برای هزینه‌های لوازم التحریر، پوشاک، شهریه، خوابگاه و ایاب و ذهاب به ۱۷۰ نفر از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد تفت پرداخت شده است.

انتهای پیام/ غ

هزار و ۳۶۰ مددجوی تفتی از خدمات فرهنگی کمیته امداد بهره مند شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.