سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بارش برف در استان کرمانشاه

شهرداری کرمانشاه در آماده باش

شهردار کرمانشاه گفت: باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی درخصوص سامانه بارشی در استان، نیروی‌های خدماتی در ستاد برف روبی شهرداری کرمانشاه در تلاش بودند تا خدمات مناسبی را به همشهریان عزیز ارائه دهند.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، طلوعی شهردار کرمانشاه در خصوص بارش برفی که امروز شهر کرمانشاه را متاثر از خود کرد، گفت: باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی درخصوص سامانه بارشی در استان، نیروی‌های خدماتی در ستاد برف روبی شهرداری کرمانشاه و مناطق هشتگانه از ساعات اولیه صبح امروز در تلاش بودند تا خدمات مناسبی را به همشهریان عزیز ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد گره‌های ترافیکی دربعضی مسیر‌ها باتوجه به بارش برف و باران دور از انتظار نیست از شهروندان عزیز خواست با صبر و حوصله در چنین شرایطی و نیز توجه به توصیه‌های ایمنی، نیرو‌های شهرداری را در امر خدمت رسانی هرچه بهتر یاری کنند.

 طلوعی افزود: ستادبرف‌روبی درحوزه معاونت خدمات شهری و مناطق هشتگانه و سازمان‌های تحت امر در این زمینه با نمک و ماسه پاشی و استفاده از ماشین آلات برف‌روبی که ازساعت اولیه روز در خدمت جامعه شهروندی عملیات خود را آغاز کردند هم اکنون نیز در حال آماده باش کامل هستند.

 انتهای  پیام/ز

 

هم اکنون  نیروهای شهرداری در حال آماده باش کامل هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.