سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت کرمان؛

برخورد با متخلفان اقتصادی در دستور قرار بگیرد

امام جمعه موقت کرمان گفت: انتظار داریم رئیس جدید قوه قضا برخورد جدی با مفسدان اقتصادی را در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام مهدی عرب پور در خطبه های نماز جمعه امروز کرمان گفت: با معرفی رئیس قوه قضائیه امید داریم ،با افرادی که فکر می‌کردند به هر شکلی بخواهند کار کرده و جیب خود را را از اموال مردم پر کنند، برخورد شود.

وی با اشاره به انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه افزود: مسئولان زحمات زیادی کشیدند و در دستگاه قضایی کار‌های خوبی انجام شده، اما مقام معظم رهبری فرمودند در دهه پنجم باید تحول اساسی شکل بگیرد ما در دستگاه قضا نیز دنبال این تحول هستیم.

امام جمعه موقت کرمان بیان کرد: درحکم رهبر انقلاب خطاب به حجت الاسلام رئیسی آمده است استفاده از نیروی جوان و مشارکت مردم و گسترش عدالت باید محور قرار بگیرد.

وی تصریح کرد:ان‌شاءلله این تحول با همت رئیس جدید انجام خواهد شد .

عرب‌پور با بیان اینکه همه مسئولان و دستگاه‌ها باید برای بهبود معیشت مردم تحول را آغاز کنند گفت: در هفته احسان و نیکوکاری و در آستانه عید نوروز هستیم، برخی دنبال خرید لباس و کفش و وسایل جدید، اما برخی مردم به نان شب محتاج هستند.

وی خواستار انصاف و احسان فروشندگان مواد غذایی و پوشاک و دیگر اقلام مورد نیاز مردم شد و گفت:کسانی می توانند احساس و محبت را سرلوحه خود قرار دهند.

امام جمعه موقت کرمان به هفته منابع طبیعی اشاره واظهار کرد: منابع طبیعی، آب‌های زیرزمینی، جنگل‌ها و مراتع باید حفظ شود و مردم در این زمینه همت کنند زیرا بدون مشارکت مردم کار شدنی نیست.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به تأکید دین اسلام بر اینکه انسان خودش حساب خودش را داشته باشد، عنوان کرد: با دادخواهی از خودمان و رجوع بر نفس، راه را بر خود هموار و زندگی دنیا و آخرت را بر خود آسان کنیم.

امام جمعه موقت کرمان با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رجب بیان کرد: این ماه بسیار ارزشمند است و همگان به ویژه جوانان از برکات این ماه بهره‌مند شوند و اعمال و مناسبت‌ها، استغفار و روزه گرفتن در این ماه مورد تاکید است که ثواب زیادی دارد.

وی با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم که بسیار مهم است و توصیه می‌شود چند بار خوانده شود، تصریح کرد: مطمئنا اگر این بیانیه اجرا شود، وضعیت کشور  در تمام عرصه‌ها  بهتر از این خواهد داشت.

عرب‌پور با تأکید بر اینکه هفت سرفصل این بیانیه هر کدام وقت و برنامه‌ریزی جدی می‌خواهد، گفت: قوای سه‌گانه در هر بخش باید کار خود را انجام دهند و مدیران هم در هر دستگاه و نهادی باید کار کنند.

 

انتهای پیام/ح

برخورد با مفسدان اقتصادی جدی گرفته شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.