سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزارت خارجه ایران:

هدف گروه های تروریستی ایجاد تفرقه در میان صفوف دولت و مردم افغانستان است

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله تروریستی روز گذشته در کابل را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله تروریستی به یک گردهمایی در شهر کابل که برخی از مقامات و شخصیت های دولتی افغانستان نیز در آن حضور داشتند‌ را شدیدا محکوم کرد و گفت: هدف گروه های تروریستی از جمله داعش از اینگونه اقدامات ایجاد رعب و تفرقه در میان صفوف دولت و مردم افغانستان است.

«بهرام قاسمی» با تاکید بر اینکه رمز ناکامی تروریست ها در رسیدن به اهداف شوم خود، هوشیاری تمامی ارکان دولتی و مردمی افغانستان است تصریح کرد: داعش با دست زدن به اینگونه اقدامات غیرانسانی، پراکنده و بی هدف به خیال خام خود در پی ابراز وجود و جبران شکست‌های خود در سوریه و عراق است.

سخنگوی وزارت خارجه ایران اظهار داشت: قطعا اراده، همکاری و همبستگی دولت و ملت افغانستان می تواند عامل مهمی در پاکسازی این کشور از لوث وجود تروریسم باشد.

قاسمی افزود: ایران اطمینان دارد دیر یا زود این اتفاق مبارک خواهد افتاد و این آرزوی ایران به عنوان کشور همسایه و دوست افغانستان است.

گفتنی است که تروریست های داعش صبح پنجشنبه با ده ها خمپاره محل برگزاری مراسم بیست و چهارمین سالگرد شهات «عبدالعلی مزاری»  بنیانگذار حزب وحدت اسلامی افغانستان در کابل را هدف قرار دادند.

در این حمله تروریستی  3 نفر کشته و 22 نفر دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.