سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره شهدای اسفندماه در قزوین

یادواره ۲۲۰ شهید اسفند ماه قزوین و حومه در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، یادواره ۲۲۰ شهید اسفند ماه قزوین و حومه، با حضور مسوولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار شد.

یادواره‌ی شهدای اسفند ماه قزوین و حومه مربوط به عملیات‌های خیبر، بدر، والفجر ۸ و والفجر ۱۰ است که در این ماه به شهادت رسیدند.

همچنین ۹۲ نفر از والدین شهدا که طی اسفند ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفتند یاد و خاطره‌ی آن‌ها همزمان با این یادواره گرامی داشته شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام سیدفخرالدین حسینی واعظ قزوینی گفت: افرادی که گرفتار زندگی فساد هستند و در مادیات، اشراف‌گرایی و تجمل‌گرایی غرق شدند، در آن‌ها انسانیت، کرامت، شجاعت و توحید از بین رفته است.

حجت‌الاسلام حسینی واعظ قزوینی با بیان اینکه خط انبیاء (ع) خط حیات‌بخش است، گفت: هر کسی که با معارف دینی و اهل‌بیت (ع) آشنا شود در دنیا و آخرت سعادتمند می‌شود.

واعظ قزوینی گفت: افرادی که در مسیر دفاع از حق شهید می‌شوند، آن‌ها نمرده‌اند بلکه زنده‌اند و در نزد خداوند روزی می‌خورند.

وی افزود: شهدا امروز ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند به همین دلیل برای کسب رضایت آن‌ها باید کار‌هایی که مورد رضای شهیدان است، انجام دهیم.

 شرکت‌کنندگان  در این مراسم  پس از برگزاری یادواره در گلزار شهدای قزوین حضور یافتند و ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام/ک

یادواره ۲۲۰ شهید اسفند ماه قزوین و حومه برگزار شد

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.