سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلیمی: ماشین سازی خیلی فشار بر روی ما آورد/ ما اصل گل نخوردن را رعایت می‌کنیم

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: نیمه اول موقعیت‌های گلزنی داشتیم و یک مقدار بی دقت بودیم و ماشین سازی هم خیلی فشار بر روی ما آورد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایمان سلیمی بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی درباره پیروزی تیمش برابر تیم ماشین سازی اظهار کرد: بازی خوبی بود و نیمه اول موقعیت‌های گلزنی داشتیم و یک مقدار بی دقت بودیم و ماشین سازی هم خیلی فشار بر روی ما آورد. ما در چند بازی گذشته برابر استقلال و سپاهان آن قدر موقعیت به این تیم‌ها ندادیم اما  ماشین سازی در ضد حملات خیلی خطرناک بود. خدا را شکر تمرکز کردیم و توانستیم ۳ امتیاز مهم را بدست آوریم.  

او درباره اینکه فروزان چند بازی گل نخورده است، گفت: بحث یک گل خورده  تیم ما فقط به مدافعان و دروازه بان ما برنمی گردد و همه بازیکنان زحمت می‌کشند و من به عنوان مدافع تیم از همه بازیکنانمان تشکر می‌کنم. هر کسی هم به عنوان جایگزین وارد زمین مسابقه می‌شود خیلی تلاش می‌کند و خیلی مهم است که تیمی گل نخورد و ما این اصل را رعایت می‌کنیم. انشاالله در ۹ بازی آینده هم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.  

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اینکه بازیکنی نمی تواند از او رد شود، خاطر نشان کرد: این شوخی که همه می‌کنند اما ما تلاشمان را می‌کنیم که تیم نتیجه بگیرد.  دوست داریم به جایگاه بالا که لایقش هستیم دست یابیم.  


بیشتر بخوانید:

ماشین‌سازی تبریز صفر - تراکتورسازی ۲

فتاحی: شورای تامین مجوز برگزاری بازی تراکتورسازی - ماشین سازی را در بنیان دیزل نداد

جلالی تار و پود نساجی را برای شکست پرسپولیس بسیج کرد/ شفر پیروزی بر العین را روی نفت تمرین می‌کند


انتهای پیام/ 

اظهارات سلیمی درباره پیروزی برابر ماشین سازی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.