سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج هفته بیست و دوم رقابت‌های اسبدوانی گنبدکاووس

دبیر هیات سوارکاری گلستان گفت: اسب‌های برتر هفته بیست و دوم رقابت‌های کورس اسبدوانی گنبدکاووس مشخص شدند.

حکیم ایگدری دبیر هیات سوارکاری گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   گفت: امروز، مسابقات هفته بیست و دوم اسبدوانی فصل زمستانه ۹۷ گنبدکاووس در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: از مجموع ۷۰ راس اسب ثبت نام شده ۹ اسب به دلایل فنی با تشخیص دامپزشک از میدان حذف شدند و ۶۱ راس اسب از نژاد‌های ترکمن، دوخون و تروبرد در ۷ دور هزارمتری رقابت کردند.

ایگدری افزود: در دور اول چابکسوار رامین قهرمانی با اسب خرم‌سلطان اول شد، در دور دوم اسب سی‌آر وان با چابکسوار نادر صالح‌پور قهرمان شد و دور سوم این رقابت‌ها با تشخیص داوران و اعضای فنی باطل اعلام شد.

وی گفت: در دور چهارم چابکسوار ستار مهرانی با اسب اسپیدگل مقام اول را کسب کرد و در دور پنجم اسب نیو دنسر با چابکسوار نورمحمد بهادر به عنوان برتر رسید.

ایگدری گفت: در دور ششم اسب رای هارد با چابکسوار رامین قهرمانی به مقام برتر دست یافت و در دور هفتم و پایانی چابکسوار بنیامین جرجانی با اسب سامین قهرمان شد.

دبیر هیات سوارکاری گلستان گفت: جوایز درنظر گرفته شده برای این هفته از مسابقات یک میلیارد و ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال بود که ۱/۰۳۸/۸۰ به مالکین، مربیان و سوارکاران برتر تعلق گرفت.

انتهای پیام/م
 

نتایج هفته بیست و دوم رقابت‌های کورس اسبدوانی مشخص شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.