سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار وزیر خارجه روسیه با ولیعهد ابوظبی

جانشین فرمانده کل نیرو‌های مسلح امارات و وزیر امور خارجه روسیه با یکدیگر دیدار و در خصوص مسائل و تحولات منطقه و بین المللی گفتگو کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شیخ محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی و جانشین فرمانده کل نیرو‌های مسلح با سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه که در ادامه سفر‌های خود به چند کشور‌ عربی به امارات رفته است، دیدار کرد.

در این دیدار که با حضور شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر امور خارجه امارات صورت گرفت، دو طرف درباره روابط دوستانه و چشم انداز همکاری‌ها و فعالیت‌های مشترک میان امارات و روسیه فدرال و راه‌های حمایت از این اقدامات و گسترش آن در راستای منافع دو کشور دوست گفتگو کردند. همچنین در این دیدار درباره برخی مسائل و تحولات منطقه‌ای و بین المللی موردنظر دو طرف بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست ولیعهد ابوظبی و وزیر امور خارجه روسیه درباره تلاش‌های مشترک دو کشور به منظور حمایت از اقدامات و طرح‌های برقراری صلح، امنیت و ثبات برای کشور‌های منطقه و مردم گفتگو کردند.

در این دیدار علی بن حماد الشامسی، معاون دبیر کل شورای عالی امنیت ملی و محمد مبارک المزروعی، مسئول دفتر ولیعهد ابوظبی نیز حضور داشتند.

همچنین میخائیل بوگدانوف، معاون وزیر خارجه روسیه و برخی دیگر از مسئولان روسی نیز در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، خاورمیانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.