سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فرمانده ناجا:

قرارگاه نوروزی در کشور راه اندازی می‌شود

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از راه اندازی قرارگاه نوروزی در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار ایوب سلیمانی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به راه اندازی قرارگاه نوروزی اشاره کرد و افزود: به نوعی سعی کرده ایم تا در این قرارگاه همه سازمان‌های دخیل را پای کار بیاوریم تا برای تعطیلات نوروز ایمنی و امنیت را برای شهروندان فراهم کنیم.

وی هلال احمر، وزارت راه، اورژانس و دیگر نهاد‌ها را از جمله دستگاه‌هایی عنوان کرد که در این زمینه دخیل هستند و عنوان کرد: تجربه سال‌های گذشته و استفاده از اطلس تصادفات حضور ما در مکان‌هایی که حادثه خیز است را امسال پررنگ‌تر و فعال‌تر خواهد بود.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه ۶۰ درصد از حوادث در شعاع ۳۰ کیلومتری شهر‌ها اتفاق می‌افتد، گفت: طولانی بودن مسیر، وجود عابران پیاده و عجله مسافران برای رسیدن به مقصد و استفاده حداکثری از زمان می‌تواند از عواملی باشد که در حوادث جاده‌ای تأثیرگذار بوده است.

سلیمانی با اشاره به اینکه طبق توافقات انجام شده با وزارت راه و دیگر دستگاه‌های امدادی سعی داریم تا در این مسیر‌ها حضور پررنگ تری داشته باشیم، گفت: در چند روز آینده قرارگاه نوروزی با حضور فعال همه دستگاه‌ها و نهاد‌های فعال کلید زده خواهد شد و امیدواریم با توجه به بارش نزولات آسمانی و بیشتر شدن میل سفردر مردم عزیز، بتوانیم بیش از پیش در کنار آن‌ها بوده و خدمت رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه جا دارد از دولت با وجود مشکلات اقتصادی که وجود داشته بودجه مرزبانی را اختصاص داده است تشکر کنم، ولی باید بگویم که این بودجه مربوط به تهیه خوراک و اقلام مورد نیاز حوزه مرزبانی بوده و مربوط به انسداد مرز‌ها نمی‌شود.

جانشین فرمانده ناجا گفت: اظهارات سخنگوی دولت مبنی بر اختصاص بودجه مرزبانی مربوط به حوزه اقلام و تهیه تجهیزات برای این حوزه بوده و در ادامه فرمانده مرزبانی نیز زمانی که اعلام کرده بودجه‌ای به مرزبانی اختصاص پیدا نکرده منظورش بودجه انسداد مرز بوده است.

سلیمانی افزود: بودجه انسداد مرز مربوط به مواردی همچون دیوارکشی، استحکامات و در مواردی نیاز به نصب دوربین می‌باشد که در این موارد از سوی دولت بودجه‌ای در اختیار مرزبانی در یکی دو سال اخیر قرار نگرفته است.

انتهای پیام/ح

بودجه اختصاص داده شده به مرزبانی مربوطه به انسداد مرز‌ها نبوده است

برچسب ها: عید نوروز ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.