سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایگاه‌های کمیته امداد اردکان آماده دریافت هدایای خیرین است

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اردکان گفت: پایگاه‌های کمیته امداد این شهرستان با شعار، عیدی برای همه، آماده دریافت کمک‌های نیکوکاران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمدرضا خلیلی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اردکان با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری با شعار، عیدی برای همه، آماده دریافت کمک‌های مردم نوع دوست و نیکوکاران اردکان است، گفت: پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر شهرستان و میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی افزود: مردم خیر و همشهریان علاوه بر مراجعه به پایگاه‌های جمع‌ آوری کمک‌های مردمی در سطح شهرستان می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۳۵۱*۸۸۷۷* و یا ارسال پیامک بدون متن به شماره ۸۸۷۷ و همچنین تماس با تلفن رایگان ۰۹۶۸۸۷۷ در این امر خیر سهیم شوند.

خلیلی گفت: شماره حساب ۰۱۰۵۰۹۰۴۲۱۰۰۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۱۶۸۳۱ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز آماده دریافت وجوه نقدی نیکوکاران محترم است.

وی اظهار داشت: در جشن نیکوکاری سال گذشته بیش از ۲۵۱ میلیون و ۲۸۱ هزار تومان به صورت نقدی و کالا توسط مردم این شهرستان به کمیته امداد اهدا شد که در اسرع وقت در اختیار نیازمندان و مددجویان تحت پوشش قرار گرفت.

لازم به ذکر است : روز گذشته با حضور مسئولان شهرستانی و همچنین خیرین اردکان جشن نیکوکاری در مدرسه دخترانه مادر این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ی

کمک رسانی خیرین اردکان در جشن نیکوکاری

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.