سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۰ پایگاه اصلی در استان یزد آماده دریافت هدایایی مردمی است

مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: همزمان با سراسر کشور ۵۰ پایگاه، ۴۰ مرکز نیکوکاری، ۱۰۰ پایگاه فعال بسیج و ۵۰ کانون فعال مساجد در استان آماده دریافت هدایای مردمی است.

 محسن علیزاده مدیر کل کمیته امداد استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با بیان اینکه ۱۷۷۲ پایگاه در جشن نیکوکاری با شعار، عیدی برای همه، آماده دریافت کمک‌های مردم نوع دوست استان هستند، گفت: ۱۵۰۰ مدرسه، ۱۰۰ پایگاه فعال بسیج، ۵۰ پایگاه اصلی در سطح شهر، ۴۰ مرکز نیکوکاری، ۵۰ کانون فعال مساجد و ۳۲ مصلای نماز جمعه امسال در جشن نیکوکاری هدایایی نیکوکاران یزدی را دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال جشن نیکوکاری عیدی برای همه است، گفت: امسال کار متفاوتی که برای امروز پنجشنبه و فردا جمعه انجام شده این است که در قبال دریافت کمک‌های مردمی به آن‌ها نهال رایگان هدیه داده می‌شود.

علیزاده ادامه داد : در آستانه برگزاری جشن ملی و معنوی نیکوکاری ۲۴۰ هزار پاکت برای دریافت هدایای نقدی دانش آموزان در مدارس سطح استان یزد توزیع شد.

وی با بیان اینکه کد دستوری#۰۳۵*۸۸۷۷* و بخش‌های نیکوکاری و همچنین نرم افزار‌های کاربردی تلفن همراه برای سهولت در پرداخت کمک‌های مردمی به جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است، گفت: بیش از ۲۷ هزار خانوار با جمعیت ۵۸ هزار نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند، که از این تعداد مددجو ۴ هزار و ۳۰۲ نفر دانش آموز و ۶۲۴ نفر دانشجو هستند.

 مدیر کل کمیته امداد استان افزود: سال گذشته مردم نیکوکار استان یزد با حضور در پایگاه‌های جشن نیکوکاری بیش از دو میلیارد تومان به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

انتهای پیام/ی

جمع آوری هدایای مردمی برای نیازمندان در سطح  شهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.