سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لغو مرخصی ها و آماده باش بیمارستان امام خمینی ره در روزهای پایانی سال

مدیرعامل مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت: باتوجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال، بیمارستان امام خمینی (ره) به عنوان مرکز درمان سوختگی استان، آمادگی کامل پذیرش مصدومان احتمالی را دارد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهنام رضامخصوصی مدیرعامل مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) کرمانشاه   با اشاره به  لغو مرخصی‌های کارکنان این مرکز از اول اسفند و آماده باش بیمارستان برای روزهای پایانی سال  گفت: تجهیزات مصرفی در بخش‌ها و واحد‌ها به اندازه کافی ذخیره سازی شده و همچنین برنامه فراخوان پرسنل در روز‌های پایانی سال تهیه شده است.

مدیرعامل مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) در ادامه با بیان اینکه در ماه حدود یک هزار و ۱۰۰ نفر به درمانگاه سوختگی مراجعه می‌کنند، اظهار داشت: بیشتر مصدومان دارای سوختگی درجه ۱ و ۲ بوده که سرپایی درمان می‌شوند و نزدیک به ۹۰ تا ۱۰۰ بیمار در ماه نیاز به بستری دارند.

مخصوصی به حوادث سال گذشته اشاره کرد و افزود: از اول اسفند ماه ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷، حدود ۸۰ نفر به بخش سوختگی مراجعه کردند که اکثر آن‌ها به دلیل مواد محترقه از ناحیه دست و صورت آسیب دیده بودند  امسال نیز  از اول اسفند تاکنون چهار نفر به بیمارستان مراجعه کرده اند که به صورت سرپایی مداوا شدند.


انتهای  پیام/ز

 

از اول اسفند تاکنون چهار نفر به بیمارستان مراجعه کرده اند

برچسب ها: اخبار سلامت ، درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.