سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۰ کیلو گرم مواد مخدر در خراسان شمالی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدرخراسان شمالی از کشف ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات پلیسی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ محمد غلامی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی مبنی بر اینکه افردی در زمینه انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان فعالیت دارد بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود:ماموران در این راستا نسبت به ایجاد تور ایست و بازرسی در محور اسفراین بجنورد اقدام که در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سواری مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ غلامی با اشاره به اینکه ماموران بعد از توقیف خودرو سواری اقدام به بازرسی از داخل آن نمودند ، گفت: در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این رابطه سه نفر سوداگر مرگ دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شد ، متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه موارد خرید و فروش این ماده افیونی بلافاصله مراتب را از طریق شماره سه رقمی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ب

دستگیری سه سوداگر مرگ در خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.