سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح همزمان ۵۰طرح با حضور رئیس جمهور/ چهار پروژه ارتباطی گیلان به بهره برداری رسید

۵۰طرح امروز با حضور حسن روحانی رییس جمهور به طور هم زمان در رشت از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ،  ۵۰ طرح  امروز با حضور حسن روحانی رئیس جمهور دقایقی پیش به طور هم زمان در رشت از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

برای اجرای این طرح‌ها تولیدی - صنعتی، گردشگری، بهداشتی - درمانی، امدادی، فناوری اطلاعات، کشاورزی، بندری، فرهنگی و ورزشی گیلان بیش از هزار و ۳۳۵ میلیارد تومان هزینه و سرمایه گذاری شد.
با افتتاح ۵۰ طرح برای ۲ هزار و ۸۵۹ نفر شغل ایجاد شد.

همچنین با حضور رییس جمهور اجرای ۵ طرح در گیلان به طور هم زمان از طریق ویدئو کنفرانس آغاز شد.

برای این طرح‌ها که شامل ساخت اسکله در بندر کاسپین، فاز اول طرح توسعه ارتباطات زیرساختی مناطق روستایی، تسطیح و یکپارچه سازی شالیزارها، طرح بازسازی و احیای آب بندان‌ها و ۸ کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت – قزوین حدفاصل منجیل – تا رودبار است ۸۱۶ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

چهار پروژه ارتباطی گیلان با دستور رئیس جمهوری به بهره برداری رسید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم بهره برداری از این پروژه‌ها گفت: با سرمایه گذاری حدود ۱۱ میلیارد تومان توسط بخش دولتی و ۵۴ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی، توانستیم پوشش نسل‌های سوم و چهارم تلفن همراه را به اتمام برسانیم ضمن اینکه توسعه پوشش ارتباطات نسل‌های سوم و چهارم در مناطق روستایی استان از حدود ۳۰ به ۶۲ درصد ارتقاء یافته است.

محمدجواد آذری جهرمی این پروژه‌ها را شامل ارائه اینترنت پرسرعت به ۱۵۶ روستا و برقراری رومینگ همراه اول و ایرانسل در ۷۰ روستا، توسعه مراکز دیتا، سوئیچ فیبر نوری و ftth در استان، راه اندازی و نوسازی ۲۵ سایت و توسعه سایت‌های باند پهن و پوشش روستایی به تعداد ۱۴۶ سایت در استان، نصب و راه اندازی ۲۵۲ سایت تلفن همراه و پوشش مناطق کمتر توسعه یافته شهری، روستایی و جاده‌ای و همچنین مناطق روستایی گیلان از طریق فیبرنوری به طول ۱۰۵ کیلومتر عنوان کرد.

وی اضافه کرد: همچنین با دستور رئیس جمهوری به عنوان دومین استان از فردا (پنجشنبه) عملیات اجرای احداث فیبرنوری به طول ۲۰۵ کیلومتر در گیلان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ف

۵۰طرح با حضور رئیس جمهور در رشت افتتاح شد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.