سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسب هفته منابع طبیعی؛

افتتاح و بهره برداری از ۵۱۲ پروژه آبخیزداری و آبخوان داری در کرمان

مدیر کل منابع طبیعی استان کرمان گفت: ۵۱۲ پروژه آبخیزداری و آبخوان داری به مناسبت هفته منابع طبیعی در استان کرمان افتتاح و به بهره برداری می رسند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با حضور استاندار ، مسئولان  و مردم روستای دارسینوییه و دهخانی در نزدیکی کرمان  ۵۱۲ پروژه آبخیزداری و آبخوان داری با افتتاح بند خاکی مملکت به مساحت ۴۳۴۵۹ هکتار آغاز شد.

 رجبی زاده مدیر کل منابع طبیعی استان کرمان گفت: این طرح با ۲۵ میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی اجرایی شده و همچنین به مناسبت هفته منابع طبیعی دویست هزار اصله نهال تا پایان هفته بین مردم استان برای کاشت توزیع می شود.

در آیین درختکاری فدایی ،استاندار بر حفظ آب‌های روان وتغذیه منابع زیر زمینی، مشارکت مردم در درختکاری وتوجه به طرح‌های فضای سبز تاکید کرد.

حجت الاسلام عربپور خطیب جمعه کرمان نیز توسعه و ترویج فرهنگ درختکاری، حفظ وحراست از منابع طبیعی رادر شرایط خشکسالی کنونی ضروری دانست.

  پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی هم از عملیاتی شدن خط اول انتقال آب از دریا به استان در اوایل نیمه دوم سال ۹۸ خبر داد و گفت: این از افتخارات نظام است و خط دوم هم عملیات اجرایی آن آغاز میشود.

در ادامه فرستنده دیجیتال  روستا دارسینوییه افتتاح شد .

علیرمضانی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت:  صدا و سیما برای افتتاح این فرستنده دویست میلیون تومان هزینه کرده است.

انتهای پیام/ی

آغاز هفته درختکاری در کرمان

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.