سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرماندار پایتخت:

ارتفاعات تهران در آینده نزدیک به فضای سبز تبدیل می‌شوند

آرام با بیان اینکه ارتفاعات تهران در آینده نزدیک به فضای سبز تبدیل می‌شوند، گفت: قرار است حدود ۴۰۰ اصل نهال در این مناطق کاشته شود.

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، آرام معاون فرماندار تهران در مراسم روز درختکاری که در شهرستان سولقان برگزار شد، اظهار کرد: در آینده نه چندان دور ارتفاعات شمال غرب تهران و جنوب البرز سرشار از درخت خواهد شد.


بیشتر بخوانید؛ توزیع بیش از ۱۰ میلیون اصله نهال برای روز درختکاری


وی با بیان اینکه امروز کاشت درخت در اطراف شمال تهران به مرز ۴۰ هزار هکتار خواهد رسید، افزود: در اوایل انقلاب در پارک‌های جنگلی چیتگر، سرخه حصار و لویزان ۳۰۰ هکتار درخت وجود داشت، اما اکنون در ارتفاعات تهران نزدیک به ۴۰ هزار هکتار فضای سبز ایجاد شده که  تا پایان سال به ۵۰ هزار هکتار افزایش می‌یابد.

معاون فرماندار با اشاره به اینکه ارتفاعات تهران در آینده نزدیک به فضای سبز تبدیل می‌شوند، خاطرنشان کرد: قرار است حدود ۴۰۰ اصل نهال در این مناطق کاشته شود.

وی افزود: قرار است در منطقه سولقان با همکاری بخشدار و دهیار و همچنین شهرداری منطقه ۵ و ۲۲ به ازای هر سولقانی ۱۰ اصل نهال کاشته شود.

معاون فرماندار تهران با اشاره به اینکه در بخش مرکزی شهر نیز با کمک شهروندان نهال‌ کاشته خواهد شد، گفت: کاشت نهال با کمک کودکان می‌تواند ذهنیت آن‌ها را برای آبادانی منطقه و‌ شهر خود آماده کند.

انتهای پیام/

کاشت نهال در ارتفاعات تهران

برچسب ها: محیط زیست ، هوای پاک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.