سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسکن مهر «غم تسلی» کنگاور در مرحله واگذاری به متقاضیان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، با بیان اینکه مسکن مهر «غم تسلی» کنگاور در مرحله واگذاری به متقاضیان است، گفت : تاکنون ۵۴ خانوار در این واحد‌ها مستقر شده اند.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : در شهر کنگاور ۳۰۰ واحد مسکونی مسکن مهر ساخته شده که از این تعداد تاکنون ۵۴ واحد به بهره برداری رسیده و ۱۱۱ واحد هم در حال اتمام است.

وی گفت : از این ۳۰۰ واحد، ۱۳۵ واحد باقی مانده که غیر از حدود ۴۰ واحدی که مشکل قانونی در دادگاه دارند، مابقی در مرحله اجرایی است.

وی از شرکت‌های خدماتی از جمله برق، آب و گاز نیز خواست هرچه سریعتر نیاز‌های این واحد‌ها را مرتفع کنند.

وی همچنین به بازدید استاندار کرمانشاه از این پروژه در روز‌های پایانی اسفند خبر داد و گفت: امیدواریم در پایان سال جاری بتوانیم تعداد دیگری از این واحد‌ها را افتتاح و تحویل مردم بدهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه مردمی که در این واحد‌های مسکن مهر مستقر شده اند از بنیه مالی ضعیفی برخوردارند، گفت: با هدف کمک به این خانوار‌ها به هر کدام ۵۰۰ هزار تومان برای صدور سند کمک می‌شود.

سالاری افزود: تمام توان ما بستن پرونده مسکن مهر غم تسلی در ماه‌های اول سال ۹۸ است و از مالکان هم می‌خواهیم با ما همکاری کنند.

وی از شهرداری کنگاور نیز خواست در زمینه محوطه سازی، درختکاری و ایجاد فضای سبز مناسب در پروژه مسکن مهر غم تسلی همکاری کند.

وی محل زندگی افرادی که اکنون به مسکن مهر غم تسلی انتقال یافته اند را از نظر بافت و کالبد نامطمئن و نامقاوم دانست و گفت: به دلیل کالبد بی کیفیت این منطقه، امکان خدمات رسانی توسط دستگاه‌های خدمات رسان در این منطقه وجود نداشت.

 

 

انتهای پیام/د

شهر کنگاور ۳۰۰ واحد مسکونی مسکن مهر ساخته شد

 

برچسب ها: تسهیلات ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.