سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت و سازهای غیر قانونی در بستر رودخانه زاینده رود تخریب می شود

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: تمام ساخت و سازهای غیر قانونی در بستر رودخانه زاینده رود تخریب می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان، مسعود میر محمد صادقی مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان  اظهار داشت: از هفتم اسفندماه اقدام به تخریب ساخت و ساز‌های غیر قانونی در بستر رودخانه زاینده رود کردیم به نوعی که در طول تنها پنج روز ۲۸ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در این راستا را تخریب کردیم.

وی بیان داشت: در حریم زاینده رود شاهد ایجاد اعیانی، ساخت آلاچیق، محوطه سازی، دیوار کشی، حصار کشی و پیشروی در بستر فعال و حریم رودخانه واقع در باغ بهادران محله وشمندجان بودیم که علی رغم تمامی اخطار‌های مکرر به متخلفین جهت آزاد سازی و رفع تصرف و اعاده به وضع سابق متأسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفته بود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان بیان داشت: بر همین اساس طبق تبصره ۴ ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب اسامی و نوع تخلف آن‌ها به دادگاه عمومی بخش باغبهادران ارائه و دستور مربوطه اخذ و با هماهنگی به عمل آمده با یگان انتظامی و عملیات اجرایی شرکت آب منطقه‌ای نسبت به اجرا دستور و قلع و قمع کامل مستحدثات مزاحم شامل ساخت و ساز، محوطه سازی ویلا‌ها و تصرفات اقدام شد.

وی با تأکید بر عدم تبعیض در اجرای دستور‌های تخریب و نشان دادن عزم راسخ واستوار در برخورد با تخلفات بیان داشت: در پی نظارت مستمر تیم دفتر مهندسی رودخانه‌ها وسواحل باجدیت هرچه تمام‌تر به واسطه عوامل انسانی و ادوات مکانیکی در طی این مدت با وجود مقاومت‌های بسیاری از سوی متصرفین با درایت و عکس العمل به موقع عوامل یگان حفاظت وعوامل نیروی انتظامی و همچنین با تصمیمات قاطع و همراهی کامل رئیس دادگاه بخش باغبهادران ونیز پیگیری مدیریت مهندسی رودخانه و سواحل آب منطقه‌ای اصفهان اجرای این عملیات با موفقیت به پایان رسید.

میر محمد صادقی با تأکید بر این که در هفته‌های آتی نیز این برخورد‌ها استمرار خواهد یافت، افزود: این قبیل عملیات‌ها به طور جدی در دستور کار شرکت آب منطقه‌ای اصفهان قرار دارد. 

 
انتهای پیام/م 
 

تخریب ساخت و سازهای غیر قانونی در بستر رودخانه زاینده 

برچسب ها: وزارت نیرو ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
جناب آقای مهندس ضمت خدا قوت
اگر برای این کار قانون وجود دارد خواهشا از ویلا و باغ و مجتمع های مسولین شروع کنید..
ممنون
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
با متخلفان بر خورد جدی شود
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
با سلام
بنده بعنوان یک شهروند عرض میکنم کار بسیار خوبی هست فقط به شرط اینکه قانون برای همه افراد باشد نه فقط برای یک قشر خاص و افراد سرمایه دار