سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو گام برای مازندران پاک

نهضت همگانی کاشت یک میلیون اصله نهال در مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجید حسین زادگان استاندار مازندران در مراسم روز درختکاری در پارک قائم ساری گفت: هفته منابع طبیعی و روز درختکاری امسال در شرایطی آغاز شد که گام‌های اولیه مازندران پاک محکم و استوار برداشته شده است.

وی با بیان اینکه برای رسیدنم به مازندرانی پاک دو طرح اصلی در حال اجرا است، افزود: مرحله نخست این طرح اساسی و مهم با کاشت یک میلیون اصله نهال در مازندران آغاز شده است.

استاندار مازندران گفت: مرحله دوم این طرح شامل پاک سازی مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها و روستا‌های استان است که به صورت مستمر ادامه دارد.

حسین زادگان افزود: هفته منابع طبیعی و آبخیزداری طلیعه رفتاری است که بر اساس آن می‌توان به استانی با کمترین آلایندگی و اختلال در روند سلامت و حفاظت از محیط زیست رسید.

وی بیان اینکه تلاش برای نهادینه شدن فرهنگ درختکاری ضروری است، گفت: درختکاری و تغییر سیمای مازندران را با همکاری تشکل‌های مردمی در حال اجرا داریم و امیدوارم هر روز، روز حفظ منابع طبیعی باشد و قدر داشته هایمان را بدانیم.

استاندار مازندران افزود: دستیابی به چنین وضعیتی با تلاش و همت همگانی اهالی این استان و همراهی میهمانان استان در ایام نوروز امکان پذیر است.

انتهای پیام/ م

آغاز نهضت کاشت یک میلیون اصله نهال در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.