سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۲۹۰ میلیارد تومان پروژه با حضور رئیس‌جمهور در منطقه آزاد انزلی

با حضور رئیس‌جمهور ۲۹۰ میلیارد تومان پروژه در منطقه آزاد انزلی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، رضا مسرور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: با حضور رئیس‌جمهور و اعضاء هیئت دولت ۲۹۰ میلیارد تومان پروژه در بخش‌های مختلف در منطقه آزاد انزلی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی، پروژه قطار گیلان را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های این استان اعلام کرد و افزود: امروزه حجم بسیار بالایی از حمل و نقل ریلی و انتقال کالا و مسافر در دنیا به وسیله خطور راه‌آهن انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، با بیان اینکه حمل و نقل ریلی از سایر روش‌های ترانزیت کالا و انتقال مسافر ارزان‌تر است، گفت: ایجاد درآمد ارزی بسیار زیاد برای کشور و استان و تأثیر مستقیم آن بر روی اقتصاد از جمله مزیت‌های گسترش خطوط راه آهن است.

رضا مسرور، کسب ارزش افزوده بیشتر برای کشور و صاحبان کالا‌ها را از جمله دیگر مزیت‌های گسترش راه آهن دانست و افزود: امیدواریم با اهتمام ویژه دولت فاز‌های دوم و سوم پروژه قطار قزوین به رشت هر چه زودتر به اتمام برسد.

وی گسترش راه آهن به بندرانزلی و بندر کاسپین را بسیار حائز اهمیت اعلام و تصریح کرد: با اجرای راه آهن گیلان و اتصال آن به آستارا کریدور شمال جنوب و کریدور جدید چین - ایران - قزاقستان تکمیل می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

افتتاح ۲۹۰ میلیارد تومان پروژه با حضور رئیس‌جمهور در منطقه آزاد انزلی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.