سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی؛

ایجاد ۵ هزار شغل توسط کمیته امداد خراسان رضوی

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت:۵ هزار شغل توسط کمیته امداد خراسان رضوی در ۱۱ ماهه امسال ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی سه شنبه شب درحاشیه بازدید از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی مشاغل خانگی، صنایع دستی مشهد واقع در حسینیه امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد خراسان رضوی با مشارکت کارآفرینان در ۱۱ ماهه امسال بیش از پنج هزار مورد شغل را با تخصیص ۱۱۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی مشاغل خانگی، صنایع دستی کاری مشترک بین کمیته امداد و بسیج در مشهد است و در این نمایشگاه ۸۰ غرفه ایجاد شده که ۴۳ مورد آن ویژه مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد است. غرفه‌های ایجاد شده شامل تولیدات و محصولات مددجویی در بخش‌های پوشاک، دارو‌های گیاهی، مواد غذایی ارگانیک و خانگی، صنایع دستی و چرم است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: جنگ اقتصادی و نوسانات ناشی از آن قشر ضعیف را هدف گرفته است و وظیفه همگانی است تا در شرایط موجود با تسهیل کردن امور، کمک به کارآفرینی و اشتغالزایی داشته باشیم و هرکس در این عرصه باید سهم خود نسبت به نظام و شهدا را ادا کند.

آسوده افزود: در چهلمین سالگرد تأسیس کمیته امداد به عنوان یک نهاد انقلابی، برگزاری نمایشگاه مشترک بین کمیته امداد و بسیج سازندگی اقدام مناسبی است تا خدمات هر دو نهاد و تأثیرات آن بر جامعه به عموم مردم معرفی شود.

وی تصریح کرد: یکی از ابعاد دیگر نیازخانواده‌ها تأمین مسکن مناسب برای آن‌ها است و در سال جاری این نهاد حدود دو هزار واحد مسکن شهری و روستایی را برای مددجویان خریداری و ساخته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در شرایطی که دشمن جنگ اقتصادی را جایگزین جنگ نظامی کرده است باید با کارآفرینی و ایجاد شغل به مقابله آن رفت.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

جنگ اقتصادی جایگزین جنگ نظامی شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.