سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری استان اصفهان خبر داد؛

صدور حکم برای ۴ پرونده در دادگاه ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از صدور حکم برای ۴ پرونده در دادگاه ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان در آخرین جلسه ستاد پیگیری سیاست‌های اقتصادمقاومتی دستگاه قضایی استان گفت: در سال جاری دادگاه ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی، ۱۲ پرونده مهم را در اولویت بررسی و رسیدگی قرار داد.

 
رئیس کل دادگستری استان اصفهان به جزئیات رسیدگی به یکی از این پرونده‌ها اشاره کرد و گفت: این پرونده مربوط به فرار مالیاتی بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان است و در آینده توضیحات و اطلاعات بیشتری از این پرونده و شگرد‌های متهمان دستگیر شده در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.
 
وی با بیان این که هنوز برای متهمان این پرونده کیفرخواست صادر نشده افزود: ۲ پرونده دیگر نیز در دست بررسی است و جلسات دادگاه به صورت علنی با حضور رسانه‌ها برگزار می‌شود.
 
رئیس کل دادگستری استان اصفهان از صدور حکم برای ۴ پرونده در دادگاه ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد و گفت: دستگاه قضایی استان همزمان حمایت از تولید ملی را هم در دستور کار قرار داده است.
 
وی افزود: در سال جاری با پیگیری‌های صورت گرفته کمیته‌های حقوقی و نظارت قضایی، حمایت قضایی از سرمایه گذاری، مشاوره و داوری و پیگیری و مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستگاه قضایی استان اصفهان برای حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی تشکیل و ۹۲ مصوبه برای حل مشکلات به تصویب رسید.
 
خسروی وفا با بیان این که بسیاری از مصوبات تصویب شده حلال مشکلات بوده، افزود: در این ۴ کمیته وضع ۴۲ شرکت تولیدی که وضعیت نیمه بحرانی و بحرانی داشتند بررسی شد.
 
وی گفت: با مکاتبات که صورت گرفت از تعطیلی این شرکت‌های تولیدی جلوگیری به عمل آمد که برخی از آنان بیش از هزار کارگر دارند.
 
رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: میز ویژه‌ای برای بررسی مشکلات فعالان اقتصادی در دستگاه قضایی استان تشکیل شده و نسبت به ارائه راهکار اقدامات موثری انجام شده است.
 
وی به جزئیات عفو و تخفیف مجازات محکومان به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: با موافقتی که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند حدود ۶ هزار و ۴۰۰ نفر مشمول عفو تخفیف شدند.
 
خسروی وفا افزود: تاکنون ۳ هزار و ۳۰۰ نفر آزاد شده اند و سایر محکومان نیز مشمول تخفیف شدند. 
 
انتهای پیام/م 
 

جلوگیری از تعطیلی ۴۲واحدی تولیدی با حمایت دستگاه قضایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.