سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۱۵۹ تن سهمیه شکر بین واحدهای قنادی بیرجند

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان بیرجند از توزیع ۱۵۹ تن سهمیه شکر بین واحدهای شیرینی فروشی و آب‌نبات سازی بیرجند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،نیک‌افروز رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان بیرجند از توزیع ۱۵۹ تن سهمیه شکر بین واحد‌های شیرینی فروشی و آب‌نبات سازی بیرجند خبر داد.

وی با بیان اینکه این سهمیه با نرخ هر کیلو سه هزار و ۴۰۰ تومان بین واحد‌های مذکور توزیع شد، گفت: ۹ تن از این سهمیه توسط جهاد کشاورزی و ۱۵۰ تن توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت به اتحادیه تحویل داده شده است.

نیک افروز افزود: حدود ۱۶۴ واحد قنادی در بیرجند فعال است که از این تعداد ۴۰ واحد نبات سازی و مابقی شیرینی‌فروشی و بستنی‌فروشی هستند.

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان بیرجند گفت: با توجه به تغییر قیمت‌ها حدود یک ماه پیش درخواست تغییر نرخ شیرینی را داشتیم و در نهایت افزایش ۱۰ درصدی قیمت شیرینی مصوب شد.

وی افزود: هیچ واحدی حق افزایش بیش از ۱۰ درصد را ندارد و در صورت مشاهده قیمت غیر از نرخنامه با افراد متخلف برخورد می‌شود.

نیک افروز با اشاره اینکه قیمت شکر در بازار آزاد افزایش ۹۰ تا ۱۰۰ درصدی را داشته و به شش هزار و ۳۰۰ تومان نیز رسیده است، گفت: امیدواریم توزیع سهمیه شکر با نرخ دولتی ادامه داشته باشد و این قیمت‌ها نیز در بازار آزاد کاهش یابد.

منبع:فارس

انتهای پیام/غ

افزایش ۱۰۰ درصدی نرخ شکر در بازار آزاد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.