سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم دریافت اطلاعات آنلاین دارویی از سامانه سپرد

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، دریافت اطلاعات آنلاین دارویی از سامانه سپرد و ارسال یک نسخه از آن به معاون غذا دارو اهواز را الزامی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین برزگر، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز در هفدهمین جلسه ستاد توزیع داروی خوزستان در خصوص پیگیری تمهیدات دارویی نوروز۹۸ و بررسی سامانه سپرد که با حضور شرکت‌های پخش دارویی استان برگزار شد، گفت: شرکت‌های پخش موظف هستند اطلاعات آنلاین دارویی چرخه را از طریق سامانه سپرد (سامانه پایش رطوبت و دما و رطوبت نگهداری توزیع و حمل و نقل دارو) دریافت کرده و یک نسخه از آن را در اختیار معاونت غذا و داروی اهواز قرار دهند.

وی بیان داشت: تلاش می‌کنیم با برنامه‌هایی که اندیشیده شده در سال جدید هیچ بیماری در استان خوزستان مشکل دارویی نداشته باشیم، ضمن اینکه مطالبات شرکت‌های پخش هم درحال پیگیری است و بزودی مرتفع خواهد شد.

برزگر با تاکید بر اینکه داروخانه‌ها اجازه توزیع داروی غیرمتعارف را ندارند تصریح کرد: با داروخانه‌هایی که این مهم را رعایت نکنند به شدت برخورد خواهد شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز درخصوص فعالیت در تعطیلات نوروز اظهار داشت: با تدابیر انجام شده، تمام داروخانه‌های شبانه روزی در تعطیلات نوروزی باز هستند و مردم برای تهیه دارو در این ایام مشکلی نخواهند داشت.

این مقام مسئول در پایان افزود: از همکاری، هماهنگی، تلاش و انسجام همکاران اعم از داروسازان و مدیران پخش دارویی استان که در سال گذشته با تلاش خود موجب رفع کمبود بحران‌های دارویی شدند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/گ

دریافت اطلاعات آنلاین دارویی از سامانه سپرد الزامی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.