سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری عاملان تیراندازی به رئیس دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عاملان تیراندازی به رئیس دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ۶ نفز از  عاملان تیراندازی به رئیس کل دادگستری استان خبر داد و افزود : با پیگیری و تلاش های مستمر ماموران انتظامی استان در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و کارآگاهان پلیس آگاهی و با همکاری و تعامل خوب سربازان گمنام امام زمان (عج) و حمایت قاطع دستگاه مقتدر قضایی استان ، بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد پلیس در استان افزود : پس از انجام تحقیقات و اقدام پلیسی و اطلاعاتی، عاملان تیراندازی به رئیس دستگاه قضایی استان دستگیر که در آینده نزدیک جزییات این خبر از طریق رسانه ملی و سایتها و خبرگزاری ها اعلام می شود .

وی در ادامه تاکید کرد: نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ، کماکان و با اقتدار تمام، با افرادی که با هر نیتی قصد سلب آسایش مردم را در ذهن خود دارند و یا اینکه اقدام به ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در این استان کنند، بدانند امنیت و آسایش مردم،خط قرمز پلیس است و بدون شک ، با برخورد قاطع ، قانونی و بدون اغماض می کند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: امنیت یک تولید اجتماعی است و شهروندان می بایست به سهم خود در تولید امنیت در جامعه با پلیس مشارکت کنند.

دی ماه امسال خبری مبنی بر حمله مسلحانه افراد ناشناسی به حجت الاسلام غلامرضا مزارعی در فضای مجازی منتشر شد.

انتهای پیام/ب

 عاملان تیراندازی به رئیس دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.