سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلیس با حرکات خطر آفرین موتور سیکلت سواران برخورد می کند

جانشين فرمانده انتظامی استان زنجان در آغاز طرح انتظام بخشی پلیس گفت: اعمال قانون و برخورد با حرکات خطر آفرین موتور سیکلت سواران بخشی از اهداف طرح انتظام بخشی پلیس است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ جعفر کردلو جانشين فرمانده انتظامی استان زنجان در مراسم آغاز طرح انتظام بخشی پلیس با بیان اینکه این طرح در آستانه نوروز و به منظور تامین آسایش شهروندان و پیشگیری از جرایم اجرا می‌شود گفت: ساماندهی موتور سیکلت سواران و برخورد با راکبان متخلف و مزاحمت‌های خیابانی بخش از اجرای این طرح است که امروز عملیاتی و اجرایی می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: در این طرح کارکنان پلیس با آمادگی کامل و حضور در مراکز عمومی و مرکز شهر با رعایت حقوق شهروندی انجام وظیفه می‌کنند.

سرهنگ کردلو  اعمال قانون و برخورد با حرکات خطر آفرین موتور سیکلت سواران، روانسازی مطلوب ترافیک، ارتقاء آرامش و آسایش مردم، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم از اهداف این طرح بیان کرد.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه طرح انتظام بخشی پلیس با هماهنگی دستگاه قضا انجام می‌پذیرد تصریح کرد:طرح انتظام بخشی پلیس با حضور حداکثری کارکنان، واحد‌های گشتی پلیس راهنمایی و رانندگی، گشت‌های انتظامی اجرا تا امنیت و آرامش را برای شهروندان ارتقاء دهیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات گفت: محور اقدمات پلیس همیشه بر اساس احترام، انضباط و اقتدار است و کسانی که قوانین و مقررات را رعایت نکنند پلیس برابر قانون و با قاطعیت برخورد خواهد کرد.
 
انتهای پیام/ن
 

ساماندهی موتور سیکلت سواران و برخورد با راکبان متخلف در زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.