سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقابل خارجی‌های پاختاکور و پرسپولیس/ از شرق اروپا تا غرب آسیا

تیم‌های فوتبال پاختاکور و پرسپولیس امشب (سه شنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ باید به مصاف پاختاکور ازبکستان برود.

این دیدار امروز (سه شنبه) ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و سرخپوشان درصدد هستند تا با کسب پیروزی گام بلندی برای صعود به مرحله حذفی این رقابت‌ها بردارند.

به دلیل پایان لیگ ازبکستان، پاختاکور پس از پیروزی مقابل النصر امارات در چارچوب مرحله پلی آف تا ۱۴ اسفندماه، ۲ هفته استراحت می‌کند تا با آمادگی کامل مقابل شاگردان برانکو قرار بگیرد. درباره پاختاکور باید بدانید که هدایت این تیم بر عهده شوتا آرولادزه گرجستانی است که سابقه مربیگری در لیگ ترکیه را دارد. این تیم در لیگ ازبکستان با ۳۷ امتیاز از ۲۰ بازی در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد و در گروه D. لیگ قهرمانان باید به مصاف حریفان قدرتمندی برود.

لژیونر‌های این تیم دراگان سران (صربستان) و همچنین مارکو سیمیچ (مونته نگرو) هستند و همچنین بازیکنان خارجی پرسپولیس بوژیدار رادوشوویچ و ماریو بودیمیر (کرواسی) و بشار رسن (عراق) هستند که از جمع ۵ بازیکن این دو تیم، به احتمال زیاد سه بازیکن در ترکیب اصلی بازی می‌کنند.  

پاختاکور  یک بار در لیگ قهرمانان در سال ۲۰۰۳ با پرسپولیس بازی کرده که با نتیجه یک بر صفر و با ضربه پنالتی ریوالدوی نامدار، سرخپوشان را شکست داده است.

دیدار برگشت این ۲ تیم در ازبکستان برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

فیفا قوانین فوتبال را تغییر داد

دروازه بان اصلی پرسپولیس در آسیا مشخص شد

پرسپولیس بدون محروم در آسیا/ کامیابی نیا و مصلح به پاختاکور می‌رسند


انتهای پیام/

پرسپولیس به مصاف پاختاکور می رود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.