سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان، میزبان دادستان کل کشور

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان کرمان گفت: با حضور دادستان کل کشور و جمعی از مسئولان استان مجتمع قضائی شهید باهنر کرمان روز پنج شنبه ۱۶ اسفند افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدحسین زاده کافی معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان کرمان گفت: با حضور حجت الاسلام و المسلمین منتظری،دادستان کل کشور، رئیس کل دادگستری، استاندار و جمعی از مسئولان استان مجتمع قضائی شهید باهنر کرمان روز پنج شنبه ۱۶ اسفند افتتاح می‌شود.

وی گفت: افتتاح مجتمع شهید باهنر کرمان (مجتمع رسیدگی به جرائم امنیتی و موادمخدر) با هدف توسعه قضایی، دسترسی هر چه آسان‌تر مردم به دستگاه قضایی و تمرکز زدایی از مرکز شهر انجام می‌گیرد.

وی افزود:کلنگ احداث این پروژه در سال ۱۳۹۱ به زمین زده شد، اما به دلیل نداشتن اعتبارات مالی تا سال ۱۳۹۶ پیشرفت چندانی نداشت و در نهایت با پیگیری‌های موثر رئیس کل دادگستری استان کرمان و تامین منابع مالی، روند توسعه و ساخت شتاب گرفت و در حال حاضر آماده بهره بردای می‌باشد.

این مقام مسئول گفت:این پروژه در سه طبقه و مساحتی برابر ۴ هزار و ۲۰۰ مترمربع و از محل اعتبارات استانی ساخته شده و بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در این رابطه هزینه شده است.
انتهای پیام/ی

افتتاح مجتمع قضایی کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.