سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارقان سابقه دار با ۶ فقره سرقت در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری دوسارق منزل و موتورسیکلت با ۶ فقره سرقت در اسفراین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ جاوید مهری فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت:: در پی افزایش وقوع سرقت‌های خرد درحوزه انتظامی شهر صفی آباد و ایجاد نارضایتی در بین شهروندان موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با فعال نمودن منابع و مخبرین و رصد متهمین سابقه دار آزاد شده از زندان موفق به شناسائی دو نفر از سارقان شدند.

سرهنگ مهری گفت: با توجه به اینکه سارقین اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی داشتند ماموران با اخذ نیابت قضائی در یک عملیات ضربتی غافلگیرانه متهمین را شناسایی و پس از دستگیر و به مقر انتظامی منتقل دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهمان در بازجوئی‌های فنی ماموران پلیس آگاهی و مواجهه با شکات و دلایل و مدارک موجود  اعتراف کردند، بیان کرد: متهمان به ۲ فقره سرقت منزل و سرقت ۴ دستگاه موتورسیکلت اعتراف که پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست به هشدار‌های پلیس در خصوص مسائل ایمنی پیشگیری از سرقت توجه کنند و در صورت مشاهده اینگونه موارد مراتب را سریعا از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ب 

سارقان سابقه دار در اسفراین دستگیر شدند

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.