سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله با سلاح سرد در یک دانشگاه در انگلیس

پلیس انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد ۶ نفر را در رابطه با حادثه حمله با سلاح سرد در یک دانشگاه در شهر لانکاشر بازداشت کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، پلیس شهر لانکاشر انگلیس از دستگیری شش نفر در ارتباط با حمله یک گروه با چاقو به یک دانشگاه در این کشور خبر داد.

پلیس لانکاشر با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد به دنبال حادثه حمله یک باند خرابکار به دانشگاه «رانشاو» در شهرک لیلاند و تهدید دانشجویان، شش نفر را بازداشت کرده است. بنا به گفته پلیس، در این حادثه یک دانشجوی پسر از ناحیه بازو جراحت‌هایی برداشت.

این حادثه روز گذشته (دوشنبه) حوالی ساعت چهار بعد از ظهر به وقت محلی روی داد. در این حادثه یک گروه از پسران در حالی که چاقو در دست داشتند در دانشکده درگیری ایجاد کردند. به نظر می‌رسید این درگیری از پیش برنامه‌ریزی شده بود.

پیش از آن یکی از کارکنان دانشگاه با پلیس تماس گرفته و از احتمال وقوع حادثه‌ای خبر داده بود. این فرد در گفتگو با پلیس اظهار داشت آن‌ها یک یادداشت بی‌نام و نشان دریافت کرده بودند که در آن نوشته شده بود یک گروه در حال برنامه ریزی هستند که با اسلحه و از منچستر با قطار به آنجا بیایند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.