سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دهکده گردشگری بوشهر به شهرداری واگذار شد

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با توافق صورت گرفته مدیریت دهکده گردشگری به شهرداری این شهر واگذار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، ابوذر دهدار رئیس شورای شهر بوشهر گفت: در نشستی با حضور استاندار، مدیرعامل شرکت هولدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس که شرکت پازارگاد متولی سابق دهکده گردشگری زیرمجموعه آن است، تفاهم‌نامه واگذاری این دهکده به شهرداری بوشهر امضا شد.

وی بیان کرد: براساس این تفاهم‌نامه، شرکت هولدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اختیار تام مجموعه گردشگری بوشهر را بدون هرگونه ادعایی به شهرداری بوشهر هدیه کرده و در بند دیگر نیز مقرر شده که شهرداری درباره بدهی‌های گذشته این دهکده هیچ مسئولیتی ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: شهرداری از هفته‌های گذشته که هنوز دهکده گردشگری به صورت قطعی واگذار نشده بود، آماده سازی آن را برای ایام نوروز آغاز کرد که این کار با نیرو‌های بیشتری ادامه می‌یابد.

دهدار گفت: درباره واگذاری بوستان لیان به شهرداری نیز پیگیری‌های خوبی صورت گرفته که امیدواریم تا اوایل سال آینده به نتیجه برسد.

دهکده گردشگری بوشهر به وسعت ۸۵ هکتار در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) در ورودی بوشهر قرار دارد و با رویکرد توسعه تفریح‌های آبی و ساحلی ایجاد شده است.

فاز نخست اسفند این مرکز گردشگری سال ۱۳۹۴ با حضور رئیس وقت سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/م

شهرداری مالک جدید دهکده گردشگری بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.