سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست تیم بدمینتون قم مطرح کرد؛

نیاز به حمایت بدمینتون بازان قم در راه صعود به لیگ برتر

فرجی در آستانه میزبانی قم از مرحله نهایی لیگ دسته اول بدمینتون کشور از مردم و علاقمندان دعوت کرد در این مرحله پشتیبان تیم شهرشان باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، علی فرجی سرپرست تیم بدمینتون قم گفت: از زمانی که تیم جدید در مدیریت هیئت بدمینتون قرار گرفت به دنبال این بودیم که سر و سامانی به تیم‌های هیئت داده شود و بتوانیم به لیگ برتر برسیم. در بخش بانوان، تیم بدمینتون قم در عین شایستگی فقط با ۲ امتیاز اختلاف نتوانست به لیگ برتر برسد که این عملکرد برای ما راضی کننده است.

وی افزود: در بخش مردان، تیمی بومی داریم که برای صعود به لیگ برتر انگیزه دارد و ما هم برای اینکه تیمی در این سطح داشته باشیم جدی بودیم. حتی مجبور شدیم یکی از بازیکنان شاخص را که احساس می‌شد در مسابقات تمام توان خود را برای تیم نمی‌گذارد و به اندازه کافی برای موفقیت تیم انگیزه ندارد را به دلایل انضباطی از تیم کنار بگذاریم تا تیمی یکدست و متحد در اختیار داشته باشیم.

مدیر روابط عمومی هیئت بدمینتون قم گفت: قم به دنبال میزبانی آبرومند از مرحله نهایی لیگ دسته اول کشور است. ما تلاش کرده‌ایم با تعمیر و بهسازی نور سالن و استفاده از نور آل‌ای دی، قرار دادن سکو و رنگ کردن سالن شرایط را برای بهبود وضعیت سالن فرهمند مهیا کنیم و بابت همکاری برای این منظور از حسین رضایی سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان قدردانی می‌کنم.

سرپرست تیم بدمینتون قم عنوان کرد: از مردم استان قم برای حضور در سالن فرهمند دعوت می‌کنم تا تیم بدمینتون قم را برای صعود و جشنی تاریخی در راه لیگ برتر حمایت کنند. بیش از ۱۰ سال است که در لیگ برتر تیمی نداشته‌ایم و اکنون فرصتی کم نظیر برای صعود به لیگ برتر ایجاد شده و امیدوارم علاقمندان و مردم طی روز‌های پنج شنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ اسفند در سالن فرهمند ورزشگاه حیدریان پشتیبان ما باشند.

گفتنی است تیم بدمینتون قم در دور رفت این مسابقات صاحب یک پیروزی و دو شکست شده و برای صعود به لیگ برتر نیازمند کسب ۲ پیروزی در دور برگشت در قم است.

انتهای پیام/الف

بدمینتون بازان قم در راه صعود به لیگ برتر حمایت شوند

برچسب ها: بدمینتون ، لیگ برتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.