سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی اردبیل؛

گردشگری محور توسعه استان اردبیل / تغییر رویکرد درحوزه گردشگری

معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: تغییر رویکرد در حوزه گردشگری استان و رساندن اردبیل برقله گردشگری کشور تا سال ۱۴۰۰ هدف اصلی سازمان در این استان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر محمودی، معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در نشست هم اندیشی و بررسی فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری منطقه شمالغرب کشور، اظهار کرد: استان اردبیل با دارابودن پتانسیل های کم نظیر در حوزه گردشگری به عنوان یکی از قطب های گردشگری در کشور شناخته شده و برنامه ریزی ما رسیدن استان برقله گردشگری کشورتا سال 1400 است .

وی بااشاره به تعریف گردشگری به عنوان محور توسعه استان وتلاش اداره کل برای تامین زیرساخت های پروژه های گردشگری در استان ، گفت : درحال حاضر سرمایه گذاری های بسیار خوبی در حوزه گردشگری از سوی بخش خصوصی در استان صورت گرفته که از جمله آن می توان به احداث سه پیست اسکی برای توسعه گردشگری زمستانی ،  سه پل معلق و  مجتمع های گردشگری متعدد  اشاره کرد که در آینده نزدیک با بهره برداری از این پروژه ها شاهد پیشرفت قابل توجه در این استان خواهیم بود .

محمودی تصریح کرد: استان اردبیل دارای 37 منطقه نمونه گردشگری، 12 روستای هدف گردشگری، بیش از 250 واحد اقامتی و یک شهر نمونه گردشگری بنام شهر توریستی سرعین است.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه این اردبیل چهارمین استان از لحاظ تعداد واحدهای اقامتی است، تصریح کرد: 50 دفاتر خدمات مسافرتی فعال، بیش از 110 آب گرم معدنی با دبی های متفاوت می باشد.

انتهای پیام/ع

توسعه گردشگری در اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.