سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن نیکوکاری ۱۵ اسفند در استان کردستان آغازمی شود

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور از فردا ۱۵ اسفند در کردستان آغاز می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،هیوا رحیمی معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان با بیان اینکه جشن نیکوکاری همه ساله در نیمه دوم اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت:جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» در روز‌های ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اسفند دراین استان برگزار می‌شود.

وی ازبرپایی یک هزار و ۷۷۱ پایگاه در سطح استان برای جمع آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری خبر دادوافزود:از این تعداد پایگاه، یک هزار مورد در مساجد، ۷۰۰ مورد در مدارس، ۲۱ مرکز نیکوکاری، ۱۰ پایگاه توسط بسیج، ۲۲ مورد نیز در مصلا‌های نماز جمعه دایر می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: از مجموع این پایگاه ها، ۱۲ مورد ثابت و ۶ مورد سیار نیز توسط کمیته امداد در سطح استان دایر می‌شود تا کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم برای نیازمندان در آستانه سال جدید را جمع آوری کنند.

رحیمی ادامه داد:جشن نیکوکاری امسال از ۱۵ اسفند با جمع آوری پاکت‌هایی که به دانش آموزان برای کمک داده شده است در مدارس آغاز می‌شود وشانزدهم اسفندماه نیز با برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سراسر استان ادامه می‌یابد و در سومین روز خود در مصلا‌های نماز جمعه، فرصتی برای گستردن چتر نیکوکاری بر سر نیازمندان فراهم خواهد کرد.

رحیمی با بیان اینکه سال گذشته حدود ۲۰ میلیارد ریال کمک مردمی برای اقشار بی بضاعت جامعه در استان جمع آوری شد، گفت:هدف از برگزاری جشن نیکوکاری جمع آوری کمک برای نیازمندان و اقشار بی بضاعت جامعه در آستانه سال جدید است.

شرکت در جشن نیکوکاری با استفاده از سامانه‌های الکترونیکی و تلفن نیکوکاری

وی افزود: سامانه‌های الکترونیکی این نهاد نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند و همشهریان عزیز می‌توانند با شماره گیری کد ussd یا با تلفن نیکوکاری *۸۸۷۷*۸۷* تماس، ویا با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir و استفاده از نرم‌افزار‌های پرداخت در بستر تلفن همراه به‌آسانی در گسترش خیر و احسان با کمیته امداد کردستان همکاری کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان تاکید کرد: همچنین مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند از طریق شماره حساب ۶۰۱۰۱۳۴۶۸۵۶۰۰ بانک ملی شعبه آزادی به نیازمندان کمک کنند.

رحیمی در پایان افزود:مردم استان کردستان با شرکت در مراسم جشن نیکوکاری باری دیگر حسن نیت و اعتقاد راسخ خود در مورد کمک به نیازمندان را نشان می‌دهند و با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود سبب با شکوه برگزار شدن این مراسم خواهند شد.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.