سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنج مصدوم در تصادف شهر کرمان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از صانحه تصادف با ۵ مصدوم که بامداد امروز در شهر کرمان به وقوع پیوست، خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،علی عسکری مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت: طی تماس تلفنی در ساعت ۱ و ۱۲ دقیقه بامداد با ستاد مرکز فرماندهی عملیات (۱۲۵) این سازمان از وقوع یک مورد تصادف آگاه شدیم.

وی محل این حادثه را بلوار جمهوری اسلامی تقاطع پل فرهنگیان اعلام کرد و افزود: بلافاصله دو تیم اطفاء حریق و امداد نجات این سازمان از نزدیکترین ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

عسکری تصریح کرد: در این حادثه یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ و یک دستگاه خودرو پراید به بایکدیگر برخورد که با توجه به شدت حادثه سرنشینان هر دو خودرو دچار مصدومیت شدید شده و در بین آهن پاره‌ها محبوس شده بودند.

وی افزود: با حضور تیم‌های آتش نشانی با انجام اقدمات پشگیری از حریق احتمالی جلوگیری و با تلاش آتش نشانان مصدومان این حادثه در مجموع پنج نفر بوده که ۳ نفر از داخل خودرو پژو و ۲ نفر از داخل خودرو پراید خارج و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.
انتهای پیام/ی

تصادف شدید در پل فرهنگیان کرمان

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.